Grattis med YM! Det er vel ganske mange gode eksempler her inne på at slike lovord om måtehold ikke holder vann, men alltid gøy at noen forsøker![]()
Takker for det,men den tusenlappen kan du se lang etter
Takk for det.Gratulerer med flott Yachtmaster Timebandit![]()
Takker så mye....Har selv også lurt på hvorfor YM ikke er mer i "skuddet" ?Wowsa, YM er ikke hverdagssyn på TS. Gratulerer, Timebandit!
Håper denne gir deg roen....noen uker![]()
![]()
Ang. roen.....så har den senket seg.
Grattis med superflott Rolle!
Måtte den gi deg glede og søvnfulle netter lang tid fremover![]()
Takker for den.....
Gratulerer med nytt! Flott YM![]()
Takk så meget.
Takk for gratulasjonen....Gratulerer med YM. Gøy med en Rolex som skiller seg litt ut her inne![]()
Den er grei Emanuelle....+1 Gratulerer med flott ur Timebandit. Kan vi foresten ha en avtale om at du sier ifra før du legger ut flere bilder av navlen min....
Takk,takk....jo da siste bilde er ok det.Vakker klokke som passer til alle typer antrekk - det siste bildet snakker jo for seg selv...
Grattis!
Du har helt rett,har vurdert denne lenge,samt annonsert uned WTB......Det knyter seg litt for deg sier du !!...er vel siste bilde du betraktet da....Jeg eide en slik YM før, og når jeg ser bilder av den knyter det seg litt, den er jo utrolig flott. Gratulerer, TB
Mener å huske at du har drømt om 16622 tidligere, nå bør du være fornøyd. Kos deg med det som må kunne sies å være en sjelden rolex.
Hei og takk for det.......Både dressy og sporty som du sier.Gratulerer så mye! Dette var en litt overraskende modell, men en utrolig nydelig klokke så håper du finner roen med denne. Herlig blanding av sporty og dressy på en gang. Gode greier.
Gratulerer med en både elegant og sporty klokke!
Takker så mye...
Takk for det.Dødsfin!Grattis!
Er målet det ja....Sitter med en enorm godfølelse faktisk.Nydelig klokke og fine bilder, blir nok ikke lei den med det første tenker jeg![]()
Dette var da UTROLIG overraskende må jeg siVelkommen i Rolexklubben aka hotel El cacharacha (they check in, but they don`t check out!).
Et utsøkt eksemplar av arten må jeg si. PS! Ro i sjelen får du aldri, nå trenger du snart en til![]()
Gratulerer![]()
Takker for det......tja,syns faktisk sjelen har roet seg noe. Føles bare så rett denne. Any way,denne skal bli hos meg.