Når de "store" sover i timen, de "små" jobber seg hardt opp...
http://oceanictime.blogspot.no/2015/02/h2o-watches-steel-development.html

http://oceanictime.blogspot.no/2015/02/h2o-watches-steel-development.html

Leste artikkelen. Vet at en en 5 akslet fres kan med den 5. Akslingen ta undersnitt. Hva gjør den 6. Akslingen?
Dette synes jeg grenser til useriøst. Sliden viser "objective" og sier ingenting om oppnådd korrosjensegenskaper på det ferdige produktet. Jeg har vanskelig for å tro etter å ha studert hjemmesiden til det omtalte firmaet at det har økonomisk bæreevne til å utvikle helt nye stållegeringer som markedet ikke har sett før. Kan ikke skjønne at korrosjonsmiljøene ved NTH/NTNU, SINTEF og Statoil har eksistensberettigelse hvis det bare er å beregne korrosjonsegenskapene vha. en enkel formel...
To åpenbare spørsmål:
a) Hvorfor er dette praktisk signifikant med tanke på bruk i forbindelse med produksjon av klokker / lenker?
b) Finnes det personer med allergi som i dag ikke kan benytte 904L (eller 316L) lenker - men som da kan benytte den nye?
Hvis svaret er nei - så er vel ikke dette annet enn reklamejippo - som bl.a. Rolex også driver med.
Stål er for fitter.. Jeg hadde valgt titan anyday på alle modeller jeg synes er flotte. Siden denne tråden nok er opprettet med et kjent uavhengig Sveitsisk manufaktur i bakhodet så må jeg få legge til at om de noengang lager en Polar i titan,,,,,,,,; vel da blir det unboxing folkens.
En liten pris å betale for å få det slik man vil.Stål er for fitter... Jajajaja...
Da burde du forvente en god pris oppgang med titanium: Materialet er dyrere som de verktøyene som trenges for å jobbe den gjennom.
En liten pris å betale for å få det slik man vil.
Nothing money can't buy.
Hva må jeg ut med for å få deg til å selge unna alt unntatt SeaHawken din da. Kom igjen mann, bli monogamist som meg.
Gå med den på jobb eller uansett hva du holder på med. Da snakker vi toolwatch.
En av de flotteste diverene jeg vet om. Det er en skam at du gjemmer den bort!!