Nydelig. Grattis.
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 13.215 8. juni 2017 #17 Gratulerer med den fineste varianten Reaksjoner: olem
olem Medlem 3. aug. 2011 Innlegg 1.603 Sted Lillestrøm 9. juni 2017 #18 andres skrev: Grattis, ventet lenge du nå! Klikk for å utvide... Takk, alt for lenge kjentes det ut, helt til jeg fikk den. Da var all ventetid glemt, verdt å vente på med andre ord
andres skrev: Grattis, ventet lenge du nå! Klikk for å utvide... Takk, alt for lenge kjentes det ut, helt til jeg fikk den. Da var all ventetid glemt, verdt å vente på med andre ord
olem Medlem 3. aug. 2011 Innlegg 1.603 Sted Lillestrøm 9. juni 2017 #19 Loevhagen skrev: Gratulerer med den fineste varianten Klikk for å utvide... Takker, hadde mulighet til å få sort skive i juni 2016, men glad jeg ventet til hvit kom selv om det tok et år ekstra.
Loevhagen skrev: Gratulerer med den fineste varianten Klikk for å utvide... Takker, hadde mulighet til å få sort skive i juni 2016, men glad jeg ventet til hvit kom selv om det tok et år ekstra.