Tenk om jeg fikk kloa i en Seamaster 120 Big Blue...

SpaceCowboy

Støttemedlem
Medlem
25. sep. 2010
Innlegg
2.819
Sted
Oslo
Nå i vinter har jeg fått dilla på en ny årgangsomega: Seamaster 120, ref. 176.004, også kalt "Big Blue". Mye tid er brukt på nettet for å finne ut så mye som mulig om denne sjeldne skjønnheten av et dykkerur.

112.jpg


Og da tenkte jeg, hvorfor ikke dele denne informasjonen? Og vips! Et nytt innlegg i bloggen min gitt! ;) Du finner den her! God lesning!
 
Vintage Omega har jeg likt lenge, og dette øker bare interessen - takk for at du deler :)
 
Både denne og den lille kjøpeveiledningen for årgangsur er utrolig flotte og lærerike innlegg! Takk for at du deler din kunnskap. At du er forklarende i alt du skriver og ikke tar det som en selvfølge at alle vet uttrykkene gjør at det også er interessant for fler enn de aller mest erfarne i klokkeverden. Veldig bra!
 
Kult, Litt synd at Omega faset ut 60 tallsverkene utover på 70 tallet, men det var de jo ikke alene om. Den nye teknolgien slo jo bena under en hel sveitsisk klokkeindustri. Ja, fin klokke da :)
 
Både denne og den lille kjøpeveiledningen for årgangsur er utrolig flotte og lærerike innlegg! Takk for at du deler din kunnskap. At du er forklarende i alt du skriver og ikke tar det som en selvfølge at alle vet uttrykkene gjør at det også er interessant for fler enn de aller mest erfarne i klokkeverden. Veldig bra!

+1 Vennligst fortsett:)
 
Både denne og den lille kjøpeveiledningen for årgangsur er utrolig flotte og lærerike innlegg! Takk for at du deler din kunnskap. At du er forklarende i alt du skriver og ikke tar det som en selvfølge at alle vet uttrykkene gjør at det også er interessant for fler enn de aller mest erfarne i klokkeverden. Veldig bra!

Takk, veldig hyggelig å høre! Det er viktig å vite hvor en selv kommer i fra. Begynte jo som uerfaren selv... :)
 
Et utrolig tøft ur, som jeg aldri har hørt om før nå. Kan virkelig se at du gjerne vil ha en slik... Takk for informasjon.