Tenk at jeg ville kvitte meg med denne...

Selv om det kanskje var ment som tull, kan det oppfattes feil.

Det var ikke ment som tull, men et oppriktig spørsmål fra min side. Jeg og Mathfjeld misforstod hverandre, noe som kommer synlig frem i postene. La oss ikke forsøple denne tråden mer enn nødvendig ;)

Hei.

Reimen kommer fra en tilvirker i Schweiz som kaller seg Lederarts når han annonserer på Paneristi.com.

Den er umerket på innsiden? Innsiden er polstret med tynt rostbrunt lær?

Hans reimer er litt røffe og kommer fra 60-80år gamle Schweiziske ammovesker.
Jeg har kjøpt 3 st reimer fra han merket med årsmerke 40 og 57 og en umerket.

Er veldig glad i disse strapsene..

Se hans annonse på paneristi.com :

http://www.network54.com/Forum/3533...++SWISS+AMMO+STRAPS+22-22mm++24-24mm++26-26mm

submersible e jo bare ei fantastisk klokke som ose sjarm.med ei sånn oldlook skinnreim...huff vet ikke ka æ ska si,men e lenge siden æ har sett nåkka som har felt så naturlig i smak hos mæ personelig.10 av 10 selv om æ slit med at det ikke er panerai som har dissan reimen sjøl.

Eventuelle uoriginale deler

submersible e jo bare ei fantastisk klokke som ose sjarm.med ei sånn oldlook skinnreim...huff vet ikke ka æ ska si,men e lenge siden æ har sett nåkka som har felt så naturlig i smak hos mæ personelig.10 av 10 selv om æ slit med at det ikke er panerai som har dissan reimen sjøl.

Takk for det jalla :) Samtidig så har jo mange av oss f eks tatt nato-strap inn i våre hjerter når det gjelder rolexur, enda det neppe kommer noe slikt fra produsenten der i gården. Samtidig har jeg selv fått dumme blikk hos AD når jeg har dristet meg til å spørre om nato hos en av dem.

Greg: "Hei, kommer dere til å ta inn natostraps, virker jo som en grei tilleggssørrvis med tanke på koblingen nato og Rolex"
Svar fra søt dame bak skranken: "Hæ"
Greg:"Du har vel hørt om Natorem - f eks på sub"
Svar: (fortsatt søt) rulling med øynene:"nei, egenlig ikke"

Okeeeey..................

Har egentlig hatt inntrykk av hele veien at Panerai er det merket hvor det faktisk har dukket opp en pararell industri som lager remmer nærmest bare til dette merket, og at panaristis over hele verden ser på dette som heeelt ok.
Mange av disse remmene er også såpass dyre at det ikke kan sees på som å selge inn noe dårligere enn såkalte originalremmer heller. Disse produsentene lever tydeligvis på at de lager noe som folket vil ha, og det befinner seg ofte på øverste hylle. IMO

Mange av disse remmene er også såpass dyre at det ikke kan sees på som å selge inn noe dårligere enn såkalte originalremmer heller. Disse produsentene lever tydeligvis på at de lager noe som folket vil ha, og det befinner seg ofte på øverste hylle. IMO

+1