Tattootråden

Har svært positive erfaringer med Thomas, Arild og Toschie på Let`s Buzz i Bergen, Pero og Maya på Lucky 7 i Oslo og Ola på (tidligere) Tusj i Oslo. Ellers er Sacha Lehne på Primitive Abstract i Oslo også en svært habil og hyggelig tatovør, spesielt på classic/old school ting. ;)

Lov med en treårsbump vel? :)

Går svanger med litt blekkidéer - liker godt streken på mye hos denne karlen og har sendt forespørsel om en custom vri på et av hans motiver
http://samphillips.co.nz/custom-tattoos/

Noen som kobbler "stilen" i noe som dette til en (flink) Oslo-tatuerer?
Er ikke nok bevandret for å si hvilken "sjanger" det er - old/new school?
oO8199O.jpg

Hvorfor må tattiser ha hodeskaller, slanger, dolker, etc. Hvorfor ikke ha mer gladmotiv? :rolleyes:

Ikke det - skulle jeg hatt en tatovering, så skulle den gått fra underarmen, via skulder og opp nakken bak øret - og være en slange. Begynne i midten - og la den vokse litt hvert år. Kul tattoo som pensjonist. Men - vent litt; pensjonsit og tattoo? Æsj. Det får holde med leverflekker og skrukker.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: rattytdr
Lov med en treårsbump vel? :)

Går svanger med litt blekkidéer - liker godt streken på mye hos denne karlen og har sendt forespørsel om en custom vri på et av hans motiver
http://samphillips.co.nz/custom-tattoos/

Noen som kobbler "stilen" i noe som dette til en (flink) Oslo-tatuerer?
Er ikke nok bevandret for å si hvilken "sjanger" det er - old/new school?

Dra til Thomas hos Iron & Ink i maridalsveien eller til Jahn Viktor hos Sunset tattoo i Waldemar Thranes gate i Oslo.

Kan se for meg at det her er sånt de begge gjør en god jobb på.

Og som svar til forrige post ;)

Vett ikje om du tog ann, som vi sier her jeg bor. Mitt konkrete tatoveringsforslag (underarm til bak øret) var faktisk IKKE tull. ;) Jeg vil - men kona steiler. Jeg vil vinne. Det vil bare ta litt tid - og tid har jeg.

Stay strong @Loevhagen !
... og bara så det er sagt så var litt forslag postet med illustrerende hensikt og endelig motiv blir uten dødningshode (i denne omgangen :mrgreen: )

Redigert av en moderator:
Med den siste der, så er du farlig nær @Tetragrammaton. Imildertid er jeg ikke keen på de armstripene. Min inspirasjon er hentet fra et paranoid dophue i svigerfamilien. Vedkommende har klodens kuuleste tatovering. * this ain't no joke *

Redigert av en moderator:
Det er derfor jeg starter i midten - og drar den utover etterhvert som motet øker. Opp langs halsen er siste innspurt.

Corbis-42-23915273.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jensen92