Tattootråden

Og som svar til forrige post ;)

19e5fb4cc1200997a534d1301d459b5e.jpg



I gamle dager, når outforskede deler av kloden var hvite på kart, gjerne med drager og sjøudyr tegnet in... "here be dragons".. min vri:
25437_431630991152_602335_n.jpg


Trenger en Rolex Explorer på den armen :)
 
Redigert:
Lov med en treårsbump vel? :)


Går svanger med litt blekkidéer - liker godt streken på mye hos denne karlen og har sendt forespørsel om en custom vri på et av hans motiver
http://samphillips.co.nz/custom-tattoos/

Noen som kobbler "stilen" i noe som dette til en (flink) Oslo-tatuerer?
Er ikke nok bevandret for å si hvilken "sjanger" det er - old/new school?

Dra til Thomas hos Iron & Ink i maridalsveien eller til Jahn Viktor hos Sunset tattoo i Waldemar Thranes gate i Oslo.

Kan se for meg at det her er sånt de begge gjør en god jobb på.
 
Og som svar til forrige post ;)

Vett ikje om du tog ann, som vi sier her jeg bor. Mitt konkrete tatoveringsforslag (underarm til bak øret) var faktisk IKKE tull. ;) Jeg vil - men kona steiler. Jeg vil vinne. Det vil bare ta litt tid - og tid har jeg.
 
Stay strong @Loevhagen !
... og bara så det er sagt så var litt forslag postet med illustrerende hensikt og endelig motiv blir uten dødningshode (i denne omgangen :mrgreen: )
 
Redigert av en moderator:
Med den siste der, så er du farlig nær @Tetragrammaton. Imildertid er jeg ikke keen på de armstripene. Min inspirasjon er hentet fra et paranoid dophue i svigerfamilien. Vedkommende har klodens kuuleste tatovering. * this ain't no joke *
 
Redigert av en moderator:
Det er derfor jeg starter i midten - og drar den utover etterhvert som motet øker. Opp langs halsen er siste innspurt.

Corbis-42-23915273.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jensen92
Prøv å besøke Attitude Tattoo Studio, har hørt mye bra om de samt vurderer de selv.

Jeg har gode erfaringer med ATS, og har et portrett fra Electric linda. Men det virker ikke som de har egne artister som er spesialisert innenfor oldschool/traditional temaet.

Jeg er ganske nøye når det kommer til artistene, og hva de spesialiserer seg innenfor :D
 
  • Liker
Reaksjoner: titan
Denne tråden har gått meg hus forbi!

Et spørsmål..
Jeg har tattoo av diverse verktøy på en hånd, jeg kunne virkelig tenkt meg en skikkelig sveisefuge rundt ene hånden.. Noen her som har erfaring med en/ei tattooer som kanskje er stødig nok på hånden til å klare noe sånt??
 
Denne tråden har gått meg hus forbi!

Et spørsmål..
Jeg har tattoo av diverse verktøy på en hånd, jeg kunne virkelig tenkt meg en skikkelig sveisefuge rundt ene hånden.. Noen her som har erfaring med en/ei tattooer som kanskje er stødig nok på hånden til å klare noe sånt??

Christinemarietattoo på instagram.
Elementoslo.no

Ganske god på realisme, så hun kunne nok være den rette for jobben:)
 
Jeg anbefaler Jimmy på Hellspawn i Oslo på det varmeste. Han er rå på realistisk/portrett tattoo.