Tattoo

Tattoo,- hos oss "Tidssonere", utbredt eller ikke ?

  • Skal ha

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vil ALDRI ha

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    6
Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Nå sommerstid, er det mange som viser frem både det ene og det andre..... ;)

Jeg har et inntrykk av kvinner snart er i flertall m.h.t. tatoveringer... :mrgreen:
Hva med oss "Tidssonere", er det flere som har blekk på armen ?
 
Har et par :mrgreen:
Holder på med en "sleeve" som jeg håper på å få ferdig iløpet av året om jeg bare får fingeren ut :roll:
 
Jeg synes noen tattoveringer er sykt kule og noen er ekstremt stygge, men kunne aldri tenkt meg en selv.

Det værste jeg kan tenke meg er det som på godt engelsk heter tramp-stamp.
 
Marius T skrev:
Jeg synes noen tattoveringer er sykt kule og noen er ekstremt stygge, men kunne aldri tenkt meg en selv.

Det værste jeg kan tenke meg er det som på godt engelsk heter tramp-stamp.
Haha, helt enig!!
 
Har da overvejet en..... Skulle være "Breitling" logoet, men jeg har solgt mine 2 Breitling's.... :?

Måske "Rolex" kronen.... :D
 
ClausT (DK) skrev:
Har da overvejet en..... Skulle være "Breitling" logoet, men jeg har solgt mine 2 Breitling's.... :?
Måske "Rolex" kronen.... :D
Lad det blive ved overvejelsen - så hurtigt du udskifter urene ;)

Holder selv af "geologens adelsmærke", den såkaldte skygge tattoo 8)

Pale_wrist.jpg


(passer perfekt til en X-33)

Med venlig hilsen - Geodoc.DK
 
Hmm... Pokker, jeg som fikk en slik stor sak i korsryggen på Kreta i fjor....!

:D :D


Nei, intet blekk her, foruten noen arr etter noen små ublie møter med oljete sykkelutstyr ;)


Hehe.. Geologens adelsmerke.. morsom betegnelse. Jeg forsøker å være litt ute uten klokke, i alle fall når jeg sykler. Greit å ikke ha et permanent Panerai-omriss på armen.
 
DJM skrev:
Nei, intet blekk her, foruten noen arr etter noen små ublie møter med oljete sykkelutstyr ;)

Der er vi to. Og har faktisk en tattovering i håndflaten. Klarte å stikke meg selv med en penn da jeg gikk på barneskolen og har fortsatt en liten blå flekk fortsatt
 
wharfinger skrev:
Og så kan en jo lure på hvorfor det ikke er flere jenter på Tidssonen :roll:

Nåh, det skyldes nok helt andre ting enn ett humoristisk sleivspark fra min side :roll:
 
Anders skrev:
Nåh, det skyldes nok helt andre ting enn ett humoristisk sleivspark fra min side :roll:

Er helt enig i det, Anders. Synes bare det er litt ugreit hvis brukerne på Tidssonen nærmest unisont henger ut en hel gruppe av folk. Jeg synes iallefall det ikke hadde gjort noe om det dukket opp noen jenter her, med eller uten blekk :)

Rune
 
wharfinger skrev:
Er helt enig i det, Anders. Synes bare det er litt ugreit hvis brukerne på Tidssonen nærmest unisont henger ut en hel gruppe av folk. Jeg synes iallefall det ikke hadde gjort noe om det dukket opp noen jenter her, med eller uten blekk :)

Hvis du med "en hel gruppe av folk" mener jenter med tattoo i korsyggen, så tåler de nok det ;)

Men ja, det hadde selvsagt vært hyggelig med noen kvinnelige klokkeentusiaster. Har ennå til gode å møte en.
 
Har full arm på høyre side, pluss en på på leggen. Neste prosjekt er å fylle ryggen, men vet ikke når jeg setter igang med det.

Er litt sånn at det er greit å gjøre det ordentelig når man er i gang...
 
Er det ikke en bruker her som har Panerai logoen tatovert? Har alltid hatt lyst på en tattoo selv, men har aldri funnet et motiv jeg kunne tenkt meg. Hadde vært kult å fått Pam logoen ingravert på kroppen :mrgreen:
 
Håhåhåhå, fy f**n så kult! :mrgreen:
Visste jeg hadde sett det her inne. Den logoen er den eneste klokke-logoen som er kul nok til å ha som tattoo.
De aller fleste vet ikke engang hva det er, hehe..

Über stilig, Brio! 8)