Tapatalk - Tidssonen på iPhone og Android!

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.125
Sted
Fredrikstad
Støtte for Tapatalk er nå installert. Tapatalk er en mobil forumapplikasjon for iPhone og Android, og blir snart også finne for Blackberry og Nokia.

Brukere av iPhone og Android-baserte mobiltelefoner kan nå glede seg over å kunne benytte den kjappe og brukervennlige applikasjonen til å lese og skrive på Tidssonen.no. Tapatalk støtter alle vanlige forumfunksjoner, og i tillegg fullskjermsvisning, opplastning av bilder, caching (mindre reload) og PMs.

Tapatalk er tilgjenglig i Apple Appstore og Android Market.

Vet at flere har etterlyst støtte for Tapatalk, så håper dere er fornøyde nå! :)


Screenshots:

Tapatalk for iPhone:

Visning av nye og uleste poster:
IMG_0036.png



Full trådvisning:
IMG_0037.png



Post svar:
IMG_0041.png





Tapatalk for Android


Samme funksjonalitet som for iPhone:
threadmenu.png



Raskt svar på en diskusjon:
thread_bottom_menu.png



Siste og uleste postindikator og multi-fane support:
latest-v.png
 
Tapatalk fungerer utmerket!

Har vært i bruk en stund på Rolexforums og det er behagelig enkelt å bruke "på farten"...
 
Har brukt denne appen en stund nå og ventet i spenning på at TS skulle slenge seg på. Kjempe bra!!!
 
Jeg er dessverre bundet til en Windows Mobile-telefon om dagene av jobbmessige årsker, så dette funker dårlig for meg..... :(

Må se å komme meg på Android snart!
 
Jeg lastet ned denne appen til iPhonen. Funker helt greit, men er fortsatt ikke overbevist.

Jeg tar meg selv i å bruke safari :p
 
tapatalk fungerer utmerket på iPhone, men vet dere hvilken app som passer iPad'en? Prøvde forumrunner, men tidssonen støttes tydekigvis ikke...
 
Noen som vet om det går ann å kopiere tekst ifra tapatalk? Jeg har ikke fått det til...
 
Jeg synes også den funker knallbra.
Jeg veksler mellom tapatalk og safari, alt ettersom hvor mye tid jeg har.
 
Hei igjen, jeg sliter med å komme til siste posten på ifonen.

Kommer enten til første post eller til nyeste side.

Trykker enten overskriften eller det lille iconet.

Noen som vet hva/hvor jeg må stille inn?