Tapatalk og androide.

Medlem
28. jan. 2008
Innlegg
1.741
Sted
.
Kan noen forklare meg hvordan jeg får bilder over fra telefonen (galeriet) til TS. Har lastet ned Tapatalk, og har fått meg en Samsung Galaxy. Men finner ikke ut hvordan jeg fører dette over..hjelp..
 
Jeg bruker Photobucket-appen en del, funker veldig bra for meg. Søk i Play-butikken etter Photobucket, så ordner det seg nok.
 
Jeg bruker tapatalk til iphone og betalte noen få kroner slik at alle bilder er "tapatalk hosted". Da slipper man å lagre hos tredjepart og linke. Vet ikke om samme muligheten eksisterer i Adroidversjonen.
 
Noen som har opplevd problemer med å laste opp bilder i dag? Jeg får feilmelding om at bilde er i feil format, men det har aldri vært det tidligere?
 
Jeg bruker tapatalk til iphone og betalte noen få kroner slik at alle bilder er "tapatalk hosted". Da slipper man å lagre hos tredjepart og linke. Vet ikke om samme muligheten eksisterer i Adroidversjonen.

"Tapatalk hosted" fungerer på android-versjonen min av tapatalk også. Men er det noen som vet om det er noen begrensninger på hvor lenge de lar bildene stå?