tag heuer klokke

setter veldig pris på deres meninger og diverse

grunnen til at jeg har tenkt på tag heuer, er først og fremst , at det føles som den passer meg med tanke på alder/sporty klokke?

jeg har sett på en del tag heuer carrera, og må si det er en del veldig fine av dem, men de jeg ser på ligger jo fort på 20-25 k

er det noe anbefalinger hvor jeg bør kjøpe disse/besteille fra utlandet? må vell være ganske stor forskjell her i norge i forhold til utlandet?

eller tar kanskje tollen igjen på det? der det er best om jeg kjøper den når jeg er i utlandet

Det er 25% moms på all egenimport over 200,- (bortsett fra bøker og et par andre ting). Stort sett går vinninga opp i spinninga der, men enkelte ganger kan handel fra utlandet svare seg.

Jeg er selv 22. Har hatt Breitling, Omega og Longines innom samlingen så langt. TH bruker store penger på markedsføring og profilering rettet mot menn under 30. Om du velger å kjøpe markedsføringen deres er opp til deg. ;) Jeg har hittil funnet ut at TH er litt for overeksponert for min smak. De prøver litt for hardt å være stilig, moderne og kul..

Min første ordentlige klokke var en TH Link Calibre 5. Den så tøff ut, men jeg fant aldri godfølelsen og solgte med stort tap.

Skal du kjøpe TH, så gjør som de andre sier; sjekk ut Monaco og/eller Carrera. Aquaraceren ser tøff ut, men når man få en i hånden så føles den billig. Spesielt lenka IMO.

Dersom du er på jakt etter en greit priset klokke med ETA-verk, så ville jeg ha kikket litt på Tudor.

Just my five cents :)

tenker du på den jeg viser til christian?

at garantien har gått ut?

altså nå var dette bare et forslag i såfall,jeg kunne uansett tenkt meg en ny en

tenker du på den jeg viser til christian?

at garantien har gått ut?

altså nå var dette bare et forslag i såfall,jeg kunne uansett tenkt meg en ny en

Han tenkte nok mer på at disse var handlet fra gråmarkedet og at garantikortet ikke er fylt ut og stemplet :)

Han tenkte nok mer på at disse var handlet fra gråmarkedet og at garantikortet ikke er fylt ut og stemplet :)

Stemmer :).

Har overhodet ingen garanti for dette, men er ikke så alt for mange ADer som likviderer klokker på den måten der. De kan selvsagt ha kjøpt dem på gråmarkedet selv, men skulle jeg først kjøpt gråmarked hadde jeg gått til urverket.no f.eks. Da vet jeg i det minste hva jeg får og hvilken risiko jeg tar basert på andre medlemmers erfaringer :).

Dette er ikke Tag Heuer, men det finnes mye pent der ute for 10 K.

maurice-lacroix-miros-MI6028-SS042-330_LRG.jpg

oris-diving-643.7609.8454.RS_LRG.jpg

oris-diving-733.7533.8454.MB_LRG.jpg

longines-conquest-L3.657.4.56.6_LRG.jpg

okey,skjønner

jeg er litt den typen, som liker å kjøpe noe som bare jeg har brukt,hehe, om du skjønner.

Men ja, er vell det lurteste å gjøre :p

okey,skjønner

jeg er litt den typen, som liker å kjøpe noe som bare jeg har brukt,hehe, om du skjønner.

Men ja, er vell det lurteste å gjøre :p

Da er vi to ;) Det er ikke mange brukte klokkene jeg har kjøpt, dessverre... Og dæven døtte meg så mye penger jeg har tapt på det :p