Jeg lar den gå videre til en som kan gi mer kjærlighet og oppmerksomhet. Denne klokka er resultat av en vellykket byttehandel men vekker ikke min interesse. Kjøpt ny i Norge i 2014 (Urmaker Gjertsen i Bergen) som konfirmasjonsgave til forrige eier. Noen merker på kassa og lenkelåsen, men ikke noe store hakk, riper eller skalder på glasset. Følger med original boks og manual. Nytt batteri.
Teknisk info:
Referansenummer: WAU1113
Serienummer: RAK6690 Merke: TAG Heuer
Modell: Formula 1 Quartz
Opptrekk: Kvarts
Materiale urkasse: Stål
Materiale lenke: Stål
Diameter: 42 mm Vanntett: 20 ATM
Komplikasjoner: stor dato
Selges gjerne F2F i Oslo område, men sendes som Norges pakke innenfor rikets grenser for kjøpers regning. Forskudds betaling før klokka skal sendes til kjøper. Vipps, straksbetaling eller kontant v/henting. Er primært interessert i ren salg, men spennende bytteforslag fortrinnsvis Breitling, kan vurderes. kontakt meg for mer info, flere bilder, eller bud. Her handler du trygt med erfaren Breitling entusiast og klokkesamler.
PRIS: kr. 7000 eller bud.
Teknisk info:
Referansenummer: WAU1113
Serienummer: RAK6690 Merke: TAG Heuer
Modell: Formula 1 Quartz
Opptrekk: Kvarts
Materiale urkasse: Stål
Materiale lenke: Stål
Diameter: 42 mm Vanntett: 20 ATM
Komplikasjoner: stor dato
Selges gjerne F2F i Oslo område, men sendes som Norges pakke innenfor rikets grenser for kjøpers regning. Forskudds betaling før klokka skal sendes til kjøper. Vipps, straksbetaling eller kontant v/henting. Er primært interessert i ren salg, men spennende bytteforslag fortrinnsvis Breitling, kan vurderes. kontakt meg for mer info, flere bilder, eller bud. Her handler du trygt med erfaren Breitling entusiast og klokkesamler.
PRIS: kr. 7000 eller bud.