Tag Heuer Aquaracer Clibre S

Medlem
23. mars 2008
Innlegg
148
Sted
Oslo
Jeg synes (syntes - les nedover) Aquaracer C.S. er en spennende/fascinerende klokke! Tag selv presenterer det som en liten revolusjon, og aller viktigst: Som en seriøs seilklokke for seriøse seilere: http://www.youtube.com/watch?v=8rJ32XPsTwM

Jeg er selv oppvokst og interessert i ordentlig seiling, ikke jolle-seiling altså :D 8) og synes det var spennende å høre om klokken. Liker av samme grunn bl.a. Corum A.C. (særlig Tide) og Yachtmaster II. Synes det var morsomt at Tag også prøvde seg.

MEN, ALT dette forsvant på brøkdelen av et sekund da jeg så Tiger Woods med denne på armen i en helsides reklame. Jeg blir forvirret Tag presenterer seg først denne klokken som så seriøs før de lager tidenes mest useriøse reklame. Kjenner jeg mange seilere rett, har tag effektivt skremt bort noen potensielle kjøpere slik. Har de ombestemt seg? Vil de bare kunder som er folk som bare vil ha n litt dyr klokke/Tag? :evil:
 
Artig klokke, ja! Fikk den demonstrert på Protids klokkemesse for en tid tilbake. Kan ingenting om timingbehov i seiling, men skjønner at dette var stilig :)

Tiger Woods er dog kanskje ikke den best egnede ambassadøren. Men jeg kan ikke påstå at jeg bryr meg så mye om hvem som figurerer på reklamene, liker jeg utseendet og funksjonaliteten er det bra nok.