Tømmer minnekort

Gratulerer så mye.

Men er det platecoveret grått?

Minutman make room. Jeg er også fargeblind.:D

OOOPS. Nå så jeg på en anne skjerm og joda der var den grå. Feil skjerminnstilling på den jeg så på først. Der var den nemlig grønn. Ikke fargeblind, Check.

Gratulerer med 3 nye klokker, av de tre må jeg si at jeg liker nr. 2 best. Absolutt en klokke jeg kunne tenkt meg.

Takk for alle tilbakemeldingene, ser at mange herinne er fasinert av toeren:) (Orient 300m diver - for ordens skyld), den har en veldig massiv kvalitetsfølelse over seg, og jeg synes det er mye klokke for pengene, men den er jo stor og ikke skjortevennelig.

Jayeff, når det gjelder Tissot Seastar så fikk jeg aldri fotografert unboxingen, har faktisk fotografert hele to bilder av klokker før denne unboxingstråden. Jeg kan jo prøve å lage en fake unboxing av den da, altså fake en unboxing og ikke unboxe en fake:D.

...

Jayeff, når det gjelder Tissot Seastar så fikk jeg aldri fotografert unboxingen, har faktisk fotografert hele to bilder av klokker før denne unboxingstråden. Jeg kan jo prøve å lage en fake unboxing av den da, altså fake en unboxing og ikke unboxe en fake:D.

Hehe... Det går bra :) Ble jo litt bekymret for at du ble skuffet over den da :p