''SYLfersk'' sine opplevelser med såkalte ''GG'' i 2018

Jeg tror bare du oppfatter forklaringene fra selgerne som at de forsøker å lure deg, noe som ikke er så rart når du er helt fersk og skal kjøpe en dyr klokke.

I forhold til lenke og bezel-farge er det selvfølgelig helt uproblematisk å bytte dette og at du reagerer negativt her er jo dessverre mangel på informasjon på din side.

Det blir som at jeg skal kjøpe en gammel bil uten å ha peiling på gamle biler. Kan fort bli mange situasjoner hvor jeg ikke har nok peiling og ikke skjønner «gamet». Er en stor fordel da med litt ydmykhet og samtidig kanskje alliere seg med en venn eller bekjent med mer ekspertise.

Skal du ha full pakke er du langt over 100K her og da spørs det om det sertifkatet som mangler i annonsen over her er verdt 20-30K.

Skal godt gjøres å finne noe mer dokumentert og greit enn den Bjørnar selger over her uten å betale ekstrem premium for den ekstra papirlappen.

Håper du finner klokken du er ute etter og lykke til med jakten.

Undersøk litt hva som er i markedet og les deg opp på de ulike detaljer. Som du ser over så er det fra fabrikk en del detaljer som er like. Bytter du eventuelt bezel / lenke, så kan du se på den andre som en hyggelig reservedel.

Alt kan skaffes for penger. Jeg vil nå tro at de omtalte GG har prøvd å være hyggelige og hjelpe deg.

Jeg vet ikke hvilke priser som har vært inne i bildet, men ville du lagt 20-laken på bordet for å få med en boks? Eller for at klokken hadde service for fire år siden? Eller kanskje enda bedre; Selger får 15-laken ekstra og han leverer den til service for deg?

8

• Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
IMG_20190108_171124.jpg

Mulig han har insett at Pepsi ikke nødvendigvis kan spores tilbake og ses i sertifikatet eller serienummer. og at insert kan, og bør skiftes for å gjøre klokken spennende og matche diverse humør. Alt er jo reversibelt.

Men det må da potensielt være den minste kamelen å svelge?

Har såvidt lest denne masete tråden, men skjønner såpass at Stian (navneantagelse, kan også være en Knut eller Åge bak @S10an?) leker med potensielle GG-referanser, både eksisterende og potensielle - TRE inserts i samme annonse???? Er vel ikke lov / GG-materiale:p

• Liker
Reaksjoner: S10an