Sykt sug på VC!!

Medlem
10. aug. 2014
Innlegg
1.476
Sted
Sandnes
IMG_0448.PNG
Denne har ligget i bakgrunnnen og lugget litt innimellom all Rollieflippingen. Men nå er problemet sprunget ut i full blomst og lar seg ikke overse lenger.

Noen som vet hva det vil koste å stoppe denne kløen? Og hvem kan klø meg, Tidemann? Har de den på lager?
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone og Dr. Fiddy
Vis vedlegg 50732 Denne har ligget i bakgrunnnen og lugget litt innimellom all Rollieflippingen. Men nå er problemet sprunget ut i full blomst og lar seg ikke overse lenger.

Noen som vet hva det vil koste å stoppe denne kløen? Og hvem kan klø meg, Tidemann? Har de den på lager?
Synes de sa ca 230k på Tidemann når jeg spurte (tar forbehold om kommunikasjonsfeil og hukommelsesfeil) :)
 
Synes det er rart det ikke er mer VC på tidssonen, noe råere skal du lete lenge etter IMHO
 
Denne er nydelig, og det blir jo nesten 3 i 1 :) Var på nippet til å kjøpe hos Tidemann i fjor....Kan nok forhandle deg fram til en bra rabatt
 
Er så enig....
Hadde jeg hatt mulighet til å få tak i denne så hadde jeg logget meg av alle klokkerelaterte nettsteder/grupper og levd lykkelig (uvitende) resten av livet ;)

Vis vedlegg 50778

Den er nydelig:)
Tipper du på et eller annet tidspunkt kan skaffe deg denne hvis du virkelig vil, men du blir bare enda ivrigere og mer aktiv på TS og andre klokkefora og sørgelig nok blir den flippet en vakker dag;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
La oss håpe at du tar feil i begge påstander ;)

Den er nydelig:)
Tipper du på et eller annet tidspunkt kan skaffe deg denne hvis du virkelig vil, men du blir bare enda ivrigere og mer aktiv på TS og andre klokkefora og sørgelig nok blir den flippet en vakker dag;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban