Sykkelstativ?

Ceramic

Støttemedlem
Medlem
28. mars 2012
Innlegg
1.664
Hej,

Tänkte få med mig cyklarna på hytta i sommar. Men är lite osäker på vad som funkar bäst. Gäller två grusracers en i carbon och en i aluminium samt en 20" barn mtb. Har i utgångspunkt tänkt mig Thule 598 men har nu börjat se på thule thruride. Ska på en tesla s.

Någon som kan dela erfarnheter eventuellt har något att sälja?
 
Du vil/må ha det på taket? Selv har jeg stativ i Thule VeloCompact-serien. Plass til tre sykler men kan sette på en "adapter" for en sykkel til. Denne festes på hengerfestet. Jeg er superfornøyd enkelt å montere, løfte sykler av og på samt komme til bagasjen.

Ulempen er at den koster litt og tar litt plass når den skal lagres. Men jeg fant den veldig billig på xxl. Det er deilig å slippe å tenke på at man har for høy bil når man er ute og kjører.
 
Du vil/må ha det på taket? Selv har jeg stativ i Thule VeloCompact-serien. Plass til tre sykler men kan sette på en "adapter" for en sykkel til. Denne festes på hengerfestet. Jeg er superfornøyd enkelt å montere, løfte sykler av og på samt komme til bagasjen.

Ulempen er at den koster litt og tar litt plass når den skal lagres. Men jeg fant den veldig billig på xxl. Det er deilig å slippe å tenke på at man har for høy bil når man er ute og kjører.

Ja den måste tyvärr upp på taket, har inget dragkrok på bilen. :(
 
Det er deilig å slippe å tenke på at man har for høy bil når man er ute og kjører.
Og det får et helt annet utfall de gangene du faktisk glemmer at du har syklene med. Du ville blitt overrasket over hvor mange jeg kjenner som har most noen sykler i garasjeporter.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher