Swims

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Kalosjene har gjort god nytte for seg, nå ønsker jeg meg en spesiell loafer modell.
Hvem har godt utvalg av SWIMS i hovedstaden?

Takk for tips!
 
Jeg kjøpte mine hos Gunnar Øye på Majorstuen, det er et år siden, men utvalget var godt da. Om du ikke finner de du vil ha vil jeg tro utvalget tar seg kraftig opp mot høsten. Lykke til
 
Prøv Ferner... Jeg måtte ringe over 10 steder før jeg fant ut at de var de eneste som førte modellen jeg skulle ha. Hentet de ikke selv, så vet forsåvidt ikke så mye mer om utvalget, men alle skobutikkene hadde ganske dårlig utvalg.
 
Agnar Hagen i Bogstadveien hadde et fint utvalgt da jeg var innom på mandag. Husker dog ikke akkurat hvilkene modeller de hadde inne.

Marius
 
Takk for tipsene!

Agnar Hagen ordnet rett modell, farge og storleik. :smile: .........................trodde jeg :(

Var i Bergen sist lørdag,- beste pris(- 30%) og beste utvalg hos Scabal / Lagunen.... de hadde "min" farge og rett størrelse! :D
 
Jeg ville prøvd Ferner og hvis de ikke har der så har de endel Swims (eller hadde ihvertfall) på Aspeli Aker Brygge. 2 Etasje når du går inn hovedinngangen...