Swatch Group Nordic

Medlem
2. nov. 2012
Innlegg
132
Sted
Oslo
Jeg synes det var på sin plass å dele mine meget positive erfaringene med Swatch Group Nordic.

Da jeg ønsket å gjennomføre service på en Hamilton jeg eide tidligere tok jeg kontakt med Swatch group nordic på stålfjæra som tidligere hadde vært behjelpelig med anskaffelse av ny skinnrem til samme klokke.
Jeg leverte klokken, ble oppringt omtrent en uke etter og informert om hva som skulle gjøres og kunne hente den enda en uke senere til en pris jeg anseer å være ganske rimelig.

Jeg tok med min seamaster til samme sted for service og opplevde samme gode service. (Prisen her var betydelig mye billigere enn det jeg tidligere hadde fått opplyst her på forumet. Tror jeg betalte i overkant av 2000 for full service.)

Når et annet forummedlem her om dagen gjorde meg oppmerksom på at det var støv under glasset på klokken tok jeg igjen kontakt med Swatch gruppen. Jeg forhørte meg om dette var omfattende å fikse.
Jeg fikk beskjed om å ta turen inn så kunne de fikse de mens jeg tok meg en kaffe. Jeg tok oppfordringen og fikk renset skiven helt gratis.

Alt i alt vil jeg anbefale Swatch Group Nordic sin service og ansatte på det høyeste.