SVINDEL!!! Vist noen husker eller kjenner igjenn Navnet CHANEL SE HER!!

Medlem
31. jan. 2012
Innlegg
0
Sted
Oslo
Hei!

Jeg vil gjerne komme i kontakt med folk som har blitt/prøvd lurt av en kvinne som kaller seg chanel!Med mail chanel666@

Jeg har da vært gjennom et lite helvete med henne og kunne tenke meg og høre andre sine historier eventuelt anmeldelser...

Mitt navn er Marius Nilsen
telefon: 46625688
Mail: marius070982@gmail.com
 
Jeg fikk denne mailen fra henne eller han. Jeg svarte ikke på den da gullsub m diamanter ikke er intr for min del, særlig ikke m lenke i stål/gull.:cool:
Men jeg vet jo ikke, kan jo være klokken var reell osv.


HEI MICKEL. JEG HAR EN GULL ROLEX SUBMARINE MED DIAMANTER RUND SKIVA, SKIVE INNE I KLOKKEN ER FAGRE BRUN OG MED DIAMANTER RUNDT I VISERENE, GULL OG STÅL REM. NY PRIS FØR KR CA 150.000 KR PR IDAG ER FORSIKRING TAKST TIL CA 70.000 KR FRA KLOKKE BUTIKK IDAG. KLOKKEN ER HOS KLOKKE BUTIKK IDAG FOR Å FINNE UT NR OG SKAL SETTE INN PÅ FINN.NO HVIS DU ER RASK KAN DU KJØPE DEN AV MEG. BRA SAMLE KLOKKE FOR DEN ER EN ELDRE MODELL CA FRA ÅR 2003. ER DU INTERESERT, HVER VENNLIG RING MEG PÅ MOBIL ******** FRA CHANEL.
Hilsen
chanel d
 
Hei. Ja akkurat denne mailen fikk jeg av henne, men jeg var og besøkte henne jeg, men ble da oppsøkt av To pakistanere og det ene utviklet seg til det andre!

Men har noen virkelig blitt lurt av denne Damen?

Her er Mailen hun sendte meg:
HEI DU. JEG HAR 1 ROLEX GULL MED DIAMANTER OG BRUN SKIVE MED GULL OG STÅL REM HERRE. NY PRIS FOR 5 ÅR SIDEN KR 150.000 KR IDAG HAR DEN FORSIKRING TAKST PÅ CA 70.000 KR FRA KLOKKE BUTIKK. HAR OGSÅ EN BREITLING STÅL KLOKKE CA 53.000 KR NY FOR 5 ÅR SIDEN. STÅL OG GULL.DISKUTERE PRIS. HAR EN TAG HEAUHER KLOKKE HERRER CA 20.000 KR NY PRIS.SELGES IDAG FOR 14.800 KR KLOKKEN ER NY. HAR EN CONTINENTAL GULL KLOKKE HERRE. HAR EN LONGNESS GULL HERRE UR, FIN SAMLE KLOKKE, VELDIG FIN, ALT I GULL, KLOKKEN OG REMMEN ER I GULL. HAR EN POLICE KLOKKE, CA 4.000 KR NY, SELGES IDAG FOR 1.500 KR SNAREST. GULL KLOKKE MED SVART SKIVE. GANT HERRE KLOKKE I STÅL, FORM OVAL FORM MED TYKK GLASS.CA KR 4.000 NY SELGES FOR 1.500 KR IDAG. RING MEG HVER DAG ETTER KL 12:00 TIL 23:00 PM HVIS DET ER INTERESANT FOR DEG.MOBIL 405 67215
Hilsen
chanel.
 
Politi kan nok finne ut hvem som bruker nummeret og spane litt om du tipser dem og forteller hva som skjedde
 
Kanskje lurt å fjerne mobilnr fra posten. Sjekket det på 1881, og jeg tviler på at den som er registrert på nr har noe med saken å gjøre. Vedkommede ser ryddig ut på utsiden hvertfall..

Anyways, endte besøket opp med å koste penger?
 
Ser at det ligger flere annonser på finn.no med dette telefonnummeret, samme telefonnummer, men selger opererer med forskjellige navn.
 
Oi!
Måtte jo selvsagt kjøre nummeret på 1881 - dette er jo rett opp i gaten for meg! Et litt langt "stenkast".

.....tviler litt på om dette er prototypen som driver med simpel klokkesvindel.....Var du i den adressen som nummeret er listet på?
 
Om du googler nummeret på google.no får du sikkert litt mer tanker om hva som foregår rett oppe i gaten for deg...
 
Har min google-fu sviktet meg helt ? Finner ingenting spennende ved å google dette nummeret :-/

edit;

oi. Der ja.
 
Om du googler nummeret på google.no får du sikkert litt mer tanker om hva som foregår rett oppe i gaten for deg...

Vel....da er det kanskje bedre ting å gjøre enn å spille Broken Sword 2 neste gang kona er avgårde:p

For de som ikke er kjente i Oslo her inne på TS, så kan jeg nevne at dette huset ligger i et relativt stille og "pent" område på Oslo Vest. Kanskje slik det finansieres??? Uff - satser fortsatt på at det er mismatch mellom telefonnummer og "tjenester" her....

Fra treff på nummeret :

Domina6 - +47-40567215 - Oslo, Oslo - Bli min slave, du blir da tilfredstilt. - Du vil bli min slave og jeg skal slave deg rundt til du blir tilfredstilt, jeg skal straffe deg ...

....:eek:
 
Se der ja! Kanskje gullrolexen med diamanter er gjenglemt......

Kanskje med litt hjelp fra de to figurene som trådstarter nevnte at dukke opp tidligere i tråden, hvem vet? Ser virkelig ikke bra ut.

Mariusen29: Kan du gå litt mer i details på hva som skjedde ved oppmøte for å se på klokken?