G
Guest571
Guest
Veldig bra. Kjøper du levende kamskjell er det vel ratt litt mer. Både muskel og rogn er spiselige deler, men rognen går i søpla hos meg. Trodde det var det du spurte om lenger opp.
Det stemmer
Veldig bra. Kjøper du levende kamskjell er det vel ratt litt mer. Både muskel og rogn er spiselige deler, men rognen går i søpla hos meg. Trodde det var det du spurte om lenger opp.
... men så har du også faren for at dette liker du ikke (fordi det selv om du følger MMs råd vil smake milevis unna skikkelig nylaget sushi) og så går du glipp av masse god sushi i fremtiden fordi du tror du ikke liker det![]()
Vi er visst i samme situasjon, du og jeg.
Disse pakkene kan best sammenlignes med McDonald's - etter at du har tatt det med hjem og pommes frites'n har blitt kald.
Rema har vel sin eigen sushi. Den er ikkje noko særleg.
Meny og ein del andre får sin sushi fra Lille Asia. Den er bra dersom den er dagsfersk![]()
Joda, men bor ikke i Oslo. Skal dit i morgen, så da tenkte jeg å spise det på en skikkelig restaurant.![]()
Takk for tips. Da blir det nok Alex Sushi!Var på Alex i Cort Adlers gt. for en drøy måned siden, fortsatt veldig bra. Anbefales. Hørt litt ymse om restauranten på Tjuvholmen, men har ikke vært der selv. Så det er nok safest med den i Cort Adler (Solli plass).
Anbefaler alle som liker sushi å besøke Mr. Fish på på Torshov.
Ekstremt bra sushi for en snill penge! PS: liker du fritert maki, så be om " vulcano"! Står ikke på menyen, men fy så godthttp://mrfish.no/ Eieren rocker en Sea dweller 4000 ;- )