Surf!

Medlem
21. mars 2012
Innlegg
455
Sted
nordaførr
Prøver meg på en spansk her; er det noen andre surf-hekta asylanter?
Selv har jeg prøvd det som finnes av brettsport (seilbrett, skateboard, snowboard, bodyboard, wakeboard… til og med Snurfer!) men drømmen har alltid vært den klassiske bølgesurfingen.
I sommer fikk jeg endelig oppfylt drømmen på Unstad (Lofoten) og ble hekta på en måte som mekaniske klokker aldri kan matche (sorry asylanter!).
Så derfor lurer jeg naturlig nok på om det er noen andre her på asylet som har havna i samme felle som meg? Alt som er relatert til surfing er lov i denne tråden, så kjør på!
:—)
 
Jeg surfer lite, men bader mye med surfebrett;) herlig aktivitet. Vi har hus på brusand og en kompis har hus på en secret spot som matcher unstad. Lite slår en fin klokke, utmattet kropp og surfers nose.
 
Jeg surfer lite, men bader mye med surfebrett;) herlig aktivitet. Vi har hus på brusand og en kompis har hus på en secret spot som matcher unstad. Lite slår en fin klokke, utmattet kropp og surfers nose.

Hehe, er fortsatt mer bading enn surfing for min del også :—)
Tar gjerne imot detaljer om den spoten på PM om du kjenner behovet for å dele :—)
 
Får ikke lov å dele den;) er maks fem i vannet der, og slik vil de ha det...

Er du på steinen?
 
Denne tråden døde fort…
Var på Unstad igjen forrige helg og ble grisebanka av havet, merkelig nok er det også gøy :—)
Dårlig med action-bilder men her er et stemningsfoto fra søndags kveld:
mejemu8y.jpg
 
Er med på saltstein når jeg er litt mer ferdig med flytting:) gi beskjed når det er meldt bølger då tar vi det derfra:)
 
To år som student på Hawaii, så jeg har surfet en del.
Fantastisk å drive med der, men aldri blitt til at jeg har tatt det opp igjen her hjemme.

Ble nok litt borskjemt. Surf i Norge blir litt mer tiltak enn å traske 5 min fra døra til nærmeste swell.
Men har vurdert Stavanger et par ganger, bare aldri blitt noe av. En vakker dag..
 
Anbefaler Unstad da (Norges Hawaii?), du bor i gangavstand til stranda, stort sett alltid brukbare forhold og så får du Lofoten på kjøpet :—)