Submariner serti dial på Finn

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17726518

Jeg liker hverken diamanter eller two-tone, men dette hadde da vært en vilt fet party-klokke? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeg kjenner at jeg ikke er så rasjonal, må være fredagsfølelsen. Skal ligge langt unna! ;)

18_1085028753.jpg
 
Jeg har en sub serti med champagne dial. Det er en svært pen klokke, som ikke er så "bling" som mange tror. Det er en klokke som man kan bruke til hverdag og fest. :D Jeg har brukt den mye og kun en person har kommentert klokken, og det var positivt.
 
Jeg er ikke noen stor fan av diamanter o.l på klokker, men akkurat den der synes jeg er pen. Var en forhandler som hadde den i vinduet og synes den virker mindre "flash" i virkeligheten enn på bilder.
 
siggen7 skrev:
Jeg har en sub serti med champagne dial. Det er en svært pen klokke, som ikke er så "bling" som mange tror. Det er en klokke som man kan bruke til hverdag og fest. :D Jeg har brukt den mye og kun en person har kommentert klokken, og det var positivt.

Bilder? :mrgreen:

Jeg så forresten en kar på bussen i dag med samme klokka. Han hadde rosa bukser og tilbrakt litt mye tid i solarium, så en litt annen stil enn meg :mrgreen: Men den passer hekt sikkert bra til jeans og t-skjorte :D 8)
 
Anders skrev:

Jeg så forresten en kar på bussen i dag med samme klokka. Han hadde rosa bukser og tilbrakt litt mye tid i solarium, så en litt annen stil enn meg :mrgreen: :D 8)


Aha ! Kan det ha vært vår kjente svenske skribent ? :D