@flyback Wow, denne har jeg ikke sett før! Griselekker, må si Zenith slår den ene etter den andre ut av parken på designfronten for tiden, med klokker som har spennende men fremdeles klassiske linjer. Denne hadde noe "explorersk" over seg synes jeg - litt dressy og sporty på samme tid, og 100m vanntetthet bygger opp under det sporty elementet. Plutselig seilet denne opp som en fremtidig kandidat! Bare synd med navnet, som høres ut som en eller annen familiebil fra 80-tallet...Espada var lekker! Og anvendelig.
![]()
@Kohe321 Zenithen likte jeg også, enig i at navnet kanskje var litt... Ehm, Renault Espada@flyback Wow, denne har jeg ikke sett før! Griselekker, må si Zenith slår den ene etter den andre ut av parken på designfronten for tiden, med klokker som har spennende men fremdeles klassiske linjer. Denne hadde noe "explorersk" over seg synes jeg - litt dressy og sporty på samme tid, og 100m vanntetthet bygger opp under det sporty elementet. Plutselig seilet denne opp som en fremtidig kandidat! Bare synd med navnet, som høres ut som en eller annen familiebil fra 80-tallet...
Over til trådstarter sitt spørsmål, så ville jeg nok gått for en JLC navy seal om jeg fikk velge. Synes den er en av de råeste dykkerne som er.
@Kohe321 Zenithen likte jeg også, enig i at navnet kanskje var litt... Ehm, Renault EspadaNår vi først er inne på teite navn, Jaeger Le-Coultre Navy Seals, WTF?
![]()
Jaeger-LeCoultre Master Compressor Diving Navy SEALs faktisk![]()
@Kohe321 Zenithen likte jeg også, enig i at navnet kanskje var litt... Ehm, Renault EspadaNår vi først er inne på teite navn, Jaeger Le-Coultre Navy Seals, WTF?
![]()
Renault Espada, liksom? Snøft!
Ingen som har hørt om
Lamborghini Espada - Wikipedia, the free encyclopedia
en.wikipedia.org/.../Lamborghini_EspadaThe Lamborghini Espada is a grand tourer which was built by Italian car manufacturer Lamborghini ...
![]()
Tipper prisen for en ny Zenith Espada ligger rundt 36-38k fra norsk forhandler basert på hvordan prisene på nettet ser ut. Er det ikke bare å ringe feks. Tidemann å spørre?
Eller har du allerede prøvd? Forstår ikke helt hva du mener med "havnet mellom prislister".![]()