Sub 16610 fra 1997. Hjelp!

Medlem
1. nov. 2011
Innlegg
5
Hei

Helt ny på forumet og gjorde en deal med en rutinert bruker på forumet her for noen dager siden og sitter og vil ha en Submariner og har funnet denne: http://www.blocket.se/vi/36775934.htm

Han selger den for 34k SEK med original oysterlenke. Den har alt av papirer osv. Bruksslitasje selvfölgelig og bezelen har noen små riper.

Er denne bra priset? Hvis man ev. vil ha en ny sort bezel, er det noe problemer at sette på den og hva koster en ny på tex ebay?

Gjör jeg en god deal her?

Är svensk og kan möte ham i neste uke.

Takk på förhånd.

Robin
 
34k SEK skulle vel tilsvare rundt 29k NOK med dagens kurs. I og med at den mangler lenke, og har ukjent servicehistorikk, synes jeg kanskje ikke at det er noen kjempedeal. Jeg ville tro at du kan gjøre bedre kjøp enn det med litt tålmodighet.

edit: nå ser jeg at du skriver at den er med oysterlenke, det står ingenting om det i annonsen. Da blir det straks noe bedre.
 
34k SEK skulle vel tilsvare rundt 29k NOK med dagens kurs. I og med at den mangler lenke, og har ukjent servicehistorikk, synes jeg kanskje ikke at det er noen kjempedeal. Jeg ville tro at du kan gjøre bedre kjøp enn det med litt tålmodighet.

edit: nå ser jeg at du skriver at den er med oysterlenke, det står ingenting om det i annonsen. Da blir det straks noe bedre.

Jag har fått bilder och den er med lenke. Pröver at jobbe ned mot 30k SEK. Hvis det går, mao ca 25k NOK så er det en grei deal? Jeg skal dobbelsjekke servicehistorikken.
 
Har du fått bekreftet at det følger med lenke, og at den ikke bare er på bildene? Står jo klart i annonsen at den leveres på nato og lenke er heller ikke nevnt i teksten.
 
29k er for mye imo. (denne har heller ikke SEL, om den er fra 97)
25k er derimot en ok pris, spesielt om den er komplett og ikke umidelbart trenger service.

Lykke til, flott klokke.:p
 
Har du fått bekreftet at det følger med lenke, og at den ikke bare er på bildene? Står jo klart i annonsen at den leveres på nato og lenke er heller ikke nevnt i teksten.

Jepp, han virker som en seriös kar men tviholder på 32k SEK akkurat nå. Veit ikke hvor mye bruksslitasje som forsvinner med en polering. Han virker ikke ha servet den. Hvor mye koster en service på ex. Bjerke? Og en polering?

Takk for all hjelp. Er veldig fersk og vil ikke gjöre en dårlig affär.
 
Hadde nok gått for den fra -97.
32SEK er vel greit nok.:-? Ikke en kjempe deal, men greit.
Det er vel langt mellom de skikkelig gode prisene på disse da de har for vane å bli solgt uansett.