Hei
Selger en Straton "Tourer", dykker - BNIB - Ankom Kongeriket for en uke side. Dette er et ur jeg bestilte i desember 2019 - uten at jeg registrerte at det var " pre order".
Selges nå til under selvkost - da jeg ikke har bruk for enda et rimelig ur i samlingen. Kvaliteten fremstår som i tråd med pris og produsenten har gode skussmål som et "micro-brand".
Her kan du lese litt mer.
https://www.stratonwc.com/pages/press
Uret er nå utsolgt i nettbutikken til Straton.
Litt tørre fakta:
Kasse: 316L Ø 40mm × 45mm
Høyde: 13.5mm
Horn/ lug: 20mm
Glass: Safir med AR film
Urverk: automatisk Miyota 9015
WR: 200m
Boks og papir - 24 mnd garanti
Kommer på skinnreimen som er avbildet.
Ønsker 3.000 kroner.
F2F Asker/ Oslo foretrekkes men kan sende uret som Norgespakke, mottaker dekker porto.
Takk for titten og stor takk til TS for annonseplass.
Flott skive i "rust brown" sunburst med struktur. Dato kl 18.
Det ligger plastdeksel på glasset, type "cling film". To kroner der begge er gjenget. Den klokken 14 justerer indre bezel. Ytre bezel går og rundt ,120 klikk.
Ikke noe fjasete vindu, plast på revers.
Grei tykkelse.
Praktisk reiseetui
Selger en Straton "Tourer", dykker - BNIB - Ankom Kongeriket for en uke side. Dette er et ur jeg bestilte i desember 2019 - uten at jeg registrerte at det var " pre order".
Selges nå til under selvkost - da jeg ikke har bruk for enda et rimelig ur i samlingen. Kvaliteten fremstår som i tråd med pris og produsenten har gode skussmål som et "micro-brand".
Her kan du lese litt mer.
https://www.stratonwc.com/pages/press
Uret er nå utsolgt i nettbutikken til Straton.
Litt tørre fakta:
Kasse: 316L Ø 40mm × 45mm
Høyde: 13.5mm
Horn/ lug: 20mm
Glass: Safir med AR film
Urverk: automatisk Miyota 9015
WR: 200m
Boks og papir - 24 mnd garanti
Kommer på skinnreimen som er avbildet.
Ønsker 3.000 kroner.
F2F Asker/ Oslo foretrekkes men kan sende uret som Norgespakke, mottaker dekker porto.
Takk for titten og stor takk til TS for annonseplass.

Flott skive i "rust brown" sunburst med struktur. Dato kl 18.

Det ligger plastdeksel på glasset, type "cling film". To kroner der begge er gjenget. Den klokken 14 justerer indre bezel. Ytre bezel går og rundt ,120 klikk.

Ikke noe fjasete vindu, plast på revers.

Grei tykkelse.

Praktisk reiseetui