Stor boks åpnes

Når (...og ikke hvis) jeg får spart opp midlene og goodwillen til å kjøpe meg en PAM mistenker jeg at denne modellen kommer til å være en høyaktuell kandidat!

Stor grattis!

Skjønner godt at den er en aktuell kandidat ja. Sandwich, håndtrukket, gjennomsiktig baklokk etc gjør den til en fullverdig pam imo. Hadde en 312 tilgjengelig til en fornuftig pris ogå. Etter en tur til AD og prøving av begge samtidig var jeg ikke i tvil. Det virket som 1950 kassen var noe større og lå dårligere på min arm. Om det med størrelsen stemmer vet jeg ikke, det var bare en følelse jeg fikk. Lykke til med begge fundingprosessene. :D

Forøvrig takk for alle gratulasjoner.

Gratulerer så mye, nydelig!

Fikk gleden av å prøve en 111 på armen tidligere i år, og det ga meg et helt annet syn på Panerai (trying is believing). Det er noe veldig tiltrekkende med den klokken der :)

Grattis med Pam!
Nå får du starte jakten på passende remmer;)

Takk. Remmer ja... Hvor skal galskapen ende?:)
Jakten har begynt. Ser for meg en svart blank croco, muligens oem eller lignende. Når jeg først har en pam bør jeg vel prøve en hornback også:confused: ...og kanskje noe av en gammel ammotaske...:confused: Råd og anbefalninger mottas med takk.