Stilblogger

Ikke for å bitche om opphavsrettsregler, men denne ansvarsfraskrivelsen ville vel ikke holde "in court"
Så om noen føler seg missbrukt eller lignende så vennligst ta kontakt så jeg kan få slettet det fortløpende
(Du skriver vel i stort sett med samme ordlyden på siden)

Bryter den sikkert daglig selv men om du satser på å nå et større publikum kan det vel reellt bli noe leven, eller enda verre hvis du en gang tenkt deg trekke inn reklame-$.
Men for all del, ta det med en klype salt, jeg bare tenker høyt @Salvesen

Skille

Where are my manners. Stilig innhold!

Redigert av en moderator:
Ikke for å bitche om opphavsrettsregler, men denne ansvarsfraskrivelsen ville vel ikke holde "in court"

(Du skriver vel i stort sett med samme ordlyden på siden)

Bryter den sikkert daglig selv men om du satser på å nå et større publikum kan det vel reellt bli noe leven, eller enda verre hvis du en gang tenkt deg trekke inn reklame-$.
Men for all del, ta det med en klype salt, jeg bare tenker høyt @Salvesen

Skille

Where are my manners. Stilig innhold!

@adamskater ja jeg er klar over det og prøver å holde meg så "ren" som mulig med å gi "kudos" til de som har postet orginalbildet(ikke alltid det heller, men jeg nevner den jeg har hentet det i fra) og spiller med åpne kort ift at bildene er lånt og at jeg tar dem vekk om en skulle ønske det.

Det er jo ikke helt god fisk, men iallefall bedre enn ingenting tenker jeg :) Det hadde ikke blitt rare greiene om jeg skulle laget en med kun mine bilder dessverre :/ Klart, kommer det mye negativt ut av dette ryker den fortløpende, det er absolutt ikke det jeg ønsker med den :)

Takk forresten, alle sammen :) Headeren får en ny løsning i morgen så får jeg se. Liker den litt som den er også, men ser poenget :)

Redigert av en moderator: