Steinhart Triton 100 ATM Black unboxing

Har "lillebroren", 30ATM :)
Lille og lille fru Blom, det eneste som mangler er heliumventilen, ellers er den lik dog uten DLC-coating. Dette er en mine favoritter, god på armen, mindre enn 2 sek avvik i døgnet og generelt kul å se på :) Passer mine håndledd perfekt.

Hadde vært superhjelpsomt hvis også du kunne meddelt hvor mange cm du har rundt håndleddet ettersom du gir uttrykk for at du trives vesentlig bedre med størrelsen på denne klokken enn det christianN gjør/gjorde

Heisan :)

Jeg har 19,5-20,0 håndledd og har egentlig alltid foretrukket store klokker, veksler stort sett mellom 44 og 47 mm's klokker. Triton er like stor som min Lüm-Tec men bygger mer i høyden :)

Jan

Ok, tusen takk for raskt svar. Tror løsningen blir å prøve en klokke i butikk med tilsvarende størrelse, og så se om det er noe for meg. Er ikke vant med store klokker så blir nok uvant

Kasseformen har også mye å si... Lengde på lugs osv. 44mm er ikke alltid 44mm i prasis på en måte.

Ap ROO jeg har er 42mm, men jaggu omtrent identisk med denne steinharten i størrelse..