Solgt Steinhart Ocean 39 Vintage GMT - Special OLKO edition

Medlem
3. mars 2019
Innlegg
18
Sted
Oslo
Jeg selger en kjempefin Steinhart klokke:

Steinhart Ocean 39 vintage GMT, dette er en “special OLKO edition” som til vanlig kun selges gjennom OLKO butikken i Tyskland.

Tilstand: Klokken er helt ny og ubrukt. Kasse og Jubilee lenken er i 316L rustfritt stål, ingen dings eller skraper.

Denne klokken ble kjøpt i 2022, direkte fra OLKO nettsiden, og klokken er ofte utsolgt. Jeg har vært enste eier siden ble kjøpt.

Generelt: Klokken er kjempefin til bruk i det daglige og ikke minst til reise. Safir glass, ETA/Sellita urverk, 300 meter vanntetthet, flotte og sold lenker sitter greit selv på de fleste håndledd. Klokken er solid bygd, godt designet, ser bra ut og gir en veldig din følelse av kvalitet når man holder den i hendene, med andre ord, alt en god “Swiss Made” klokke skal være.

Målene: 47 mm lug to lug, 39 mm diameter, 12-13 mm høy. Helt grei størrelse som passer de fleste håndledd.

Urverk: Urverket er et ETA2893/SW330-2 urverk med tid/dato og GMT funksjon og det tikker bra. Det skal ikke bli noe problem å få service på dette urverket hos de fleste AD'er.

Lume: Superluminova BGW9.

Lenke: Klokken kommer med en “Oyster” style lenke originalt, det er dog satt på en veldig flott offisiell Steinhart jubilee lenke i ettertid, som man kan se av bildene. Det oppleves at det er god kvalitet på Steinhart lenkene. Den originale lenken medfølger også, forøvrig.

Det følger med Steinhart boks, garanti/AD kort og manual, samt en ubrukt pusseklut som fulgte med klokken. Ekstra deler til lenken samt original lenge medfølger også, samt kvittering fra OLKO.

Ny pris for denne hos OLKO, samt ekstra lenke vil ligge på; Mellom 7000-7500 kroner.

Ønsket pris for denne klokken: 4000,- kroner. (Kom eventuelt med bud!)

Klokken befinner seg i Oslo. Praktisk leveranse/forsendelse kan være F2F i Oslo området, ellers så kan jeg sende til hele Norge etter avtale.

Betaling: Dersom vi møtes F2F, så ønskes betaling via VIPPS. Dersom den sendes med post, så blir det forhåndsbetaling.

Referanser: Jeg har solgt Tissot, Certina, SEIKO Presage klokker, Omega Seamaster 300M, Tudor Black Bay Burgundy, Tudor Black Bay 58, en Nomos Orion 38 Datum, en Squale 30 Atmos, en Seiko Presage samt 2 stk Grand Seiko klokker her inne på Tidssonen tidligere, greie referanser fra dem. Ellers har jeg også fra andre steder.

Bilder:
 

Vedlegg

  • IMG_0233.jpeg
    IMG_0233.jpeg
    95,7 KB · Visninger: 0
  • IMG_0242.jpeg
    IMG_0242.jpeg
    97,2 KB · Visninger: 0
  • IMG_0243.jpeg
    IMG_0243.jpeg
    96,3 KB · Visninger: 0
  • IMG_0238.jpeg
    IMG_0238.jpeg
    74,6 KB · Visninger: 0
  • IMG_0239.jpeg
    IMG_0239.jpeg
    79,7 KB · Visninger: 0
  • IMG_0240.jpeg
    IMG_0240.jpeg
    110,9 KB · Visninger: 0
  • IMG_0224.jpeg
    IMG_0224.jpeg
    87,5 KB · Visninger: 0
  • IMG_0234.jpeg
    IMG_0234.jpeg
    74,8 KB · Visninger: 0
  • IMG_0236.jpeg
    IMG_0236.jpeg
    78,3 KB · Visninger: 0
  • IMG_0247.jpeg
    IMG_0247.jpeg
    138,8 KB · Visninger: 0
Redigert: