Stavanger GTG

Dato for GTG

  • 24.02

    Stemmer: 7 77,8%
  • 03.03

    Stemmer: 4 44,4%

  • Antall stemmer
    9
Medlem
1. jan. 2015
Innlegg
1.842
Sted
Sola
Sjekker interessen for en GTG i Stavanger området.

I utgangspunktet tenker jeg at det bør være mulig å gjennomføre innen en måneds tid ;)

Tenk litt på det, se om det er en dato i det tidsrommet som passer deg bra, svar enten her i tråden eller på PM.

Tid og sted avtales på PM når vi har fått nok deltakere.

Håper vi klarer å få det til denne gang :)

@Loevhagen @Tetragrammaton @Friks @Hopalong @ErikR @Todda @UJU
@2JHead

Tagg gjerne de jeg har glemt nå.....
 
Redigert:
Brainstorming -et forslag;

Det er moro med whisky- og ølsmaking. Tar vi en egenandel på 4-500kr så skal jeg ta meg av innkjøp av poløl (vinmonopolet i Sandnes har Norges største ølutsalg..) og whisky. Har forøvrig mye whisky i skapet. Jeg kan også stille hus og hjem til disp.
 
God plan, støttes fullt ut

Brainstorming -et forslag;

Det er moro med whisky- og ølsmaking. Tar vi en egenandel på 4-500kr så skal jeg ta meg av innkjøp av poløl (vinmonopolet i Sandnes har Norges største ølutsalg..) og whisky. Har forøvrig mye whisky i skapet. Jeg kan også stille hus og hjem til disp.
 
Brainstorming -et forslag;

Det er moro med whisky- og ølsmaking. Tar vi en egenandel på 4-500kr så skal jeg ta meg av innkjøp av poløl (vinmonopolet i Sandnes har Norges største ølutsalg..) og whisky. Har forøvrig mye whisky i skapet. Jeg kan også stille hus og hjem til disp.

Dette forslaget >> alle andre løsninger jeg kan tenke meg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Regner med at jeg stiller. Jeg trenger opplæring i whisky. Må dessverre stille med samme klokkebeholdning som sist.
 
Hvis det passer stiller jeg. 20-24.02 er jeg i Stavanger mandag-fredag og kan strekke det til hele helga, Andre uker er avhengig av jobb.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone
Dette passer aldri for alle. Foreslår Jone (kanskje sammen med ErikR) setter en eller to datoer, så tar vi den flest kan på. Velg dag raskt, og stick to it.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone og Jensen92
Dersom det er andre som er interessert - gi beskjed i denne tråden, eller på pm til @Jone, så får dere mer info om morroa
 
Teaser.....
Bjerke2.jpeg

Bjerke1.jpeg