Stavanger GTG 2012 i (dårlige) bilder

J

jayeff

Guest
Da var nok en koselig Stavanger GTG gjennomført :)

Selv rakk jeg ikke hjemom etter jobb, så både kamera og klokkesamling måtte bli igjen hjemme. Det ble derfor, i hasten og lasten, gjennomført et impulskjøp på vei til GTG, for å kompensere :p

IMG027.jpg


Hopalongs samling (litt av den)
IMG028.jpg


Mye gøy på bordet :)
IMG029.jpg


Litt av Frode sin samling
IMG030.jpg


Viktig å få bekreftet at klokken går riktig :)
IMG033.jpg


Litt av ErikR sin samling
IMG034.jpg


Helson SD
IMG036.jpg


IWC Ing.
IMG039.jpg


Sunnto
IMG040.jpg


IMG041.jpg


På dette tidspunktet satte jeg frem boksen jeg skulle unboxe. Det førte til en del mas :p
IMG042.jpg


Nye Omega PO
IMG047.jpg


Firefighters PO
IMG048.jpg


Hamilton med tøff skive
IMG050.jpg


Ny og gammel :)
IMG053.jpg


Jeg ga etter for maset og startet unboxing. Ikke så mye unboxing å gjøre. I grunnen bare å åpne lokket...
IMG055.jpg


Og inni finner vi en...
IMG058.jpg


Og et WS
IMG061.jpg



Et lite familiebilde
IMG063.jpg



En stor takk til Hopalong, som fikset lokalet. Det ble også god mat og godt selskap, ikke bare klokker :)

Takk for hyggelig klokkeprat alle sammen!
 
Ja, det var kjekt å treffe alle. Gratulerer med ny klokke, jayeff. Impulskjøp er alltid moro, og IWC sine piloter er jo legendariske.

Selv lovte jeg å ta med et godt kamera, men det glemte jeg jo. Og bildene tatt med mobilen er jo helt ubrukelige.

A05jS.jpg

IHE65.jpg


Mye kule klokker, og jeg fikk endelig fiklet uforstyrret med diverse Rolexer - noe som var en ny opplevelse. Ellers siklet jeg på ErikR sin vintage Grand Seiko, og en gammel Eterna (hvem eide den). Men det var nok vekkerklokken til Hoppalong som gjorde mest inntrykk.
Lo2ye.jpg
 
Ser ut som en utrolig hyggelig aften. Takk for at du deler bildene! Var ikke mangel på flotte klokker akkurat ;)

Å kjøpe en IWC på impuls for å kunne ha noe å vise er jo rett og slett legendarisk gjort. Gratulerer med nytt og utrolig lekkert ur!
 
Grem, grem, grem.:evil::evil::evil:

Misset enda en GTG på grunn av jobben.:mad:
Satt på flyplassen og gremmet meg i hele kveld.
Håper det ikke blir lenge til neste forsøk.

Takk for at dere legger ut bilder uansett.:)
 
Ja grattis med ny IWC jayeff.:D
Sitter og sturer så mye at jeg glemmer helt å gratulere.:p
 
Mycket bra!

Det er klart at vestlandets hovedstad har de råeste GTG!

Flotte bilder synes jeg da.
 
Ser ut som nok en vellykket GTG, folkens! :D

Har ikke fått med meg de to siste pga offshore. Sitter fortsatt på en helvettes flyter, så det hjalp jo å se flotte bilder fra dagens høydepunkt.

Gratla me piloten, jay :)
 
Gratulerer med flott IWC jayeff.:D
Konge å kjøpe seg det for ikke å komme tomhendt på gtg.
Takk for bilder og raport til dere andre.
 
Ser ut som dere hadde en meget trivelig kveld. Mange godbiter der jeg kunne tenke meg se nærmere på, og medlemmer det hadde vært hggelig å hilse på. :cool:

Graulerer med flott IWC, Jayeff! Alt som ikke er av gull er vel beater for deg nå :p