Støvler

Aha, that makes sense. Eller jøss, det finnes faktisk limited edition av sko også ja :D Jeg overlever med den vanlige 1000 mile.

Var for litt siden så uheldig å få tyggegummi på oversiden av skoen.
På ett eller annet uforklarlig vis hadde tyggegummien fra under skoen tatt turen til oversiden, nærmere bestemt klint seg ut over halve tuppen av skoen.
Etter at jeg prøvde å fjerne tyggegummien etterlot den seg en stygg matt og sjenerende flekk på min ellers kliss nye støvel.
Hverken butikken eller skomaker hadde noen gode råd, tyggegummien satt som limt fast til skoen.
Frenetisk pussing hjalp ikke, flekken med tyggegummi bare spredte seg utover.

Da kom jeg på at vi i militæret brukt å "spitte" støvlene for å få en ny finish.
Inspirert av dette så kjøpte jeg en boks matchende kiwi skokrem og litt sandpapir for å pusse vekk tyggisen.
Smeltet inn en kvart boks skokrem, pusset de, og nå er de som nye:D

Så om det noe usannsynlig skulle hende med noen av dere så er det mulig å teste dette. :p

Haha hørte noen "skrekkhistorier" da jeg var i marinen om gardister som smeltet inn skokrem i marsjstøvlene sine..

Den røde horde ja:) fortsatt mye sibo og sprengning i kp4?

Over til støvler så har lillevinkelsko flyttesalg nå, alle sko 30-70%, så da er det litt mer levelig pris, vurderer nesten handle de sorte også:p

Den røde horde ja:) fortsatt mye sibo og sprengning i kp4?

Over til støvler så har lillevinkelsko flyttesalg nå, alle sko 30-70%, så da er det litt mer levelig pris, vurderer nesten handle de sorte også:p

Ringte opp i stad og hun garanterte at de ikke hadde 1000 mile på tilbud ;(

Haha hørte noen "skrekkhistorier" da jeg var i marinen om gardister som smeltet inn skokrem i marsjstøvlene sine..

Haha, jeg var i musikktroppen i Garden, og vi holdt på med dette et helt år. Tipper jeg hadde minst 10 bokser KIWI i forskjellige farger og kvalitet smeltet inn i tuppen på slutten der. Målet var at man skulle kunne se øyefargen sin i skotuppen!

Jeg synes 1000 milene fra Wolverine er utrolig lekre, men skeptisk til lærsålen. Synd de ikke kommer med en tynn gummisåle. De andre Wolverine-støvlene ser ikke på langt nær så bra ut.

Tynn gummisåle får du lagt på hos skomaker. :)

Uansett skal vistnok de lærsålene holde lenge om du vedlikeholder dem.. Jeg er skeptisk og har lagt gummi på mine sko med skinnsåle..

Det jeg har lest er at om du bruker lærsåler i by om vinteren så gjør veisalt og annet kos at sålen blir ekstremt fort ødelagt. Er vel også veldig glatt med skinnsåler om vinteren?