Her får man en real dykker, som gjør seg godt som en hverdagsbeater. Urverket er arbeidshesten til ETA, 2824-2 og med en WR på 1000 meter, så har den godt innenfor ISO6425. Jeg har brukt uret i rotasjon med andre ur - så den har ingen synlige merker eller "hairlines". Lenken som sitter på fremstår som ny/ubrukt.
Sammen med uret følger en original Tropic reim, og en ekstra bezel - blå. Boks med papirer og ekstra ledd til lenke er selvfølgelig med. Uret er kjøpt nytt av meg i fra Squale sin nettbutikk, Scualestore.com, i fjor høst.
Fra Squale sin nettside:
TECHNICAL DATA:Sub 1000 m.Eta Swiss 2824-2 self-winding movement. 316L Satined Steel case; diameter 43 mm x 53 mm. Screw-on back and winder. Press-to-release revolving bezel which unscrews from above. Sapphire glass 3,50 mm thick. Lug 22mm.
Setter pris til kroner 8.000 -
KUN SALG - BYTTE IKKE INTERESSANT
Her er "pakken" - i tillegg medfølger ett ledd til lenken.
Sort skive med gul og sort bezel, er en kjent kombinasjon i fra Squale sin historie.
Sammen med uret følger en original Tropic reim, og en ekstra bezel - blå. Boks med papirer og ekstra ledd til lenke er selvfølgelig med. Uret er kjøpt nytt av meg i fra Squale sin nettbutikk, Scualestore.com, i fjor høst.
Fra Squale sin nettside:
TECHNICAL DATA:Sub 1000 m.Eta Swiss 2824-2 self-winding movement. 316L Satined Steel case; diameter 43 mm x 53 mm. Screw-on back and winder. Press-to-release revolving bezel which unscrews from above. Sapphire glass 3,50 mm thick. Lug 22mm.
Setter pris til kroner 8.000 -
KUN SALG - BYTTE IKKE INTERESSANT
Her er "pakken" - i tillegg medfølger ett ledd til lenken.
Sort skive med gul og sort bezel, er en kjent kombinasjon i fra Squale sin historie.
Redigert: