SpriteUr

Medlem
12. okt. 2010
Innlegg
44
Sted
Lillehammer
Tja, jeg får vel legge inn en liten oversikt over hva jeg har i sekken om dagen.
Det er slik at jeg alltid har vært litt over snittet interessert i biler og dessverre har jeg hverken nok plass (bolig med for liten tomt) eller tid (tvillinger på 2, jente 4, jente 15 og "stebarn" på 13 og 20 ... + hunder). Dvs kosebilbeholdningen må forbli på nivå en veteranbil.
MEN så har jeg funnet ut at det går an å leve ut interessen for klokker - og etter at jeg fant dette forumet i fjor har jeg løftet kvaliteten på mine urverk mange hakk.

Det startet med et kjøp via en kurant selger på Vestlandet via finn.no i fjor sommer:
23135585.jpg


Har lenge hatt et godt øye til disse her, fortrinnsvis de blå, men så synes jeg denne er klassisk og flott. Innkjøpt via TS i år:
Monaco1.jpg


Og nå til slutt en lett iøynefallende, men samtidig relativt klassisk sak (i mine øyne). Ankom i dag:
ae44a613.jpg

Denne ble ikke brukt nok og er solgt.

Har også brukt en Seiko 5 en del. Fin klokke det og, men har ingen bilder.
Denne har gått videre i familien, en fin klokke for en militær..

Så får vi se hvordan dette barker åt. Jeg erfarer at det er fort gjort å bli revet med - og jeg ser mye jeg synes godt om her på forumet.. Økonomien må nok styre litt og.

Beklager variabel bildekvalitet. Litt ulike kameraer er brukt.
 
Oooh! Jeg liker seamasteren!
Hører rykter om at du blir nedrent i PMer om du hinter frampå at den kanskje, muligens, skal selges! ;)
 
Veldig bra samling, Sprite!
Vet veldig godt hvordan det er med huset fullt av unger. Da er det godt med en timeout med sunne interesser!
 
Utrolig lekker Omega, må du aldri finne på å selge. Ble også imponert over at du har en sort Monaco, jeg synes den er såå mye finere enn den blå.

Velkommen til forumet, det er for sent å snu:)
 
Det var ikke få klokker på under et år! Tidssonen kan ha den effekten på folk;) og som sagt, ikke selg omegaen, den er nydelig:)
 
Takk, jeg er nok enig mtp Omegaen ja.
Av disse er det nok Carreraen jeg er minst "sikker på". Men den skal jeg få testet ut nå.

Ellers et bilde av Seikoen her:
3f1671fc.jpg

Jeg liker disse også. Det må ikke være "dyrt" for å ha appell.
Brukes til det meste og har fått en ripe i glasset som man kan se.