Etter mitt skjønn skal det være det ja.
Jeg har fått takst på ur ut fra markedspris og ikke: "Ny tilsvarende". Det var hos Stubberud.
Etter mitt skjønn skal det være det ja.
Om Bjerke har gjort noe med den, så har de gravert en kode under en eller flere lugs. Sjekk med lupe og om du finner noe, send en mail til Bjerke og får du vite hva de har gjort. De har loggført hva som er byttet/gjort under denne koden.- Det tror jeg. Igjen usikker på hva Bjerke gjennom årene har gjort med uret.
et bilde av kronen vil gi oss svar på det.- Det tror jeg. Igjen usikker på hva Bjerke gjennom årene har gjort med uret.
Stubberud?Jeg har fått takst på ur ut fra markedspris og ikke: "Ny tilsvarende". Det var hos Stubberud.
Skal ettervært prøve å få tatt noen macro bilder, men er for øyeblikket i beit for kamera! (forsvunnet under sitse skogstur er jeg redd)crown guardene .....hadde vært interessant med flere makrobilder av dem, også fra baksiden
Blir mer og mer interessant denne klokken. 2.8m gjør at den ikke kan passere som legitim meters first. Så hva har skjedd? Solgt ny i -81. Kan det tenkes at Alf Lie gjorde et stunt med denne og monterte en gammel skive? Fikk du den til kanonpris i -81?
Så vidt jeg vet har vel ingen pip fra denne årgang metallring rundt? Tidlig -80 tall, ja.Merk at selv om lume pip på insert mangler metallringen rundt, så kan den være original. Så et par andre inserts med "kun tritium i hullet uten ring rundt" - og trodde den var fikset, men PM fra bruker på TRF (Springer) viser at den faktisk var original (så langt han kan forklare).