Sportsklokke for klatring, vannsport, trening og ymse, hva velger man?

Jeg hadde besøk av en sjeggete håndverker for noen måneder siden. Han rocket en Sub 16610, dag og natt, til jobb og fritid. Han tok den omtrent aldri av. Den var herjet, men det funket som f. Det var en Sub med karakter :)

En rørlegger som har gjort en del jobber for oss kjører GMT Pepsi på jobb. Alltid. Knakende bra mann, og fin klokke :)

Skal brukes "hardt" explorer II er innenfor budsjettet og frister nok mest, at den er såpass lett er +, g-shock og lignende er sikkert fint, men mer ute etter noe jeg synes er kult.

Får ha øynene åpen etter en kanskje allerede litt sliten explorer II, at fler av boksene er formet som fjellvegg er jo + i seg selv, hvilken dimensjon bør man ha den i montro, er ikke verdens minste kar.

Explorer II er et godt valg, knallfin klokke som er skapt for ditt bruksområde:)

Ble nyskjerrig her nå. Har ikke så mye greie på Rolex. Sier dere at Explorerene er de mest "hardføre" modellene til Rolex?

Ur er til for å brukes, mitt er alltid på, hver ripe er et minne.

Hvis Explorer II er i budsjettet er helt sikkert Explorer II OG en G-shock i budsjettet. Jeg foreslår den løsningen.

Bør sies at det ikke er nøyaktig klokkeslett jeg er opptatt av, mere det at det er noe man er stolt over å eie/bruke og noe man har jobbet for.

Litt ala why does a dog lick its balls? because it can.

Suunto oppfyller nok ingen krav, på noen måter.

Sinn UX.

Den gir kanskje ikke nevneverdig glede for en purist, men den tåler mye juling.

Som tidligere nevnt er det eneste som betyr noe er om du er villig til å få riper i uret ditt. Er du det så kjøper du uret du har mest lyst på.