Snake? Snake!!? Snaaaaaaaaaaake!!!!!! Ahhh, good times.. MSG:3 Snake Eater er kanskje min største favoritt uavhengig av plattform og genre
Snake? Snake!!? Snaaaaaaaaaaake!!!!!! Ahhh, good times.. MSG:3 Snake Eater er kanskje min største favoritt uavhengig av plattform og genre
DayZ attempts to portray a realistic scenario within the gameplay, with the environment having different effects on the player. A character may receive bone fractures from damage to their legs, go into shock from unexpected ambushes, receive infections from zombies or diseased players, or even faint due to low blood pressure. Thirst and hunger must be kept under control by finding sustenance in either cities or the wilderness, with body temperature playing a key part in the character's survival.[1] The game focuses on surviving and the human elements of a zombie apocalypse by forcing the player to acknowledge basic human needs like thirst, hunger and shelter. These mechanics require the player to focus on immediate goals before they can consider long-term strategies.
Her kan jeg være med! Jeg benytter både PS3 og xbox, selv om PS3en er den som får mest tid. Hvis noen vil ta en runde Call of Duty er det bare å sende dm for brukernavn!
Veldig lite effektivt med DM da, men skal ta kontakt med en grafiker og et trykkeri og sjekke litt hva det koster med DM i ett opplag rundt dette. Holder deg snarlig oppdatert.
Jeg mistenker at dette har noe med en annen betydning av DM enn den jeg tenkte... men jeg er også litt forvirret.
DM=Direct marketing. Også kjent som usannsynlig mye papir som ligger i postkassa, foran døra og som regel i peisen.
PM=Personal message.
![]()
Shepard setter helt klart Mass Effect på kartet over episke spill!
*mass effect SPOILERS incomming*
Desverre ble jeg utrolig skuffet over hvordan historien sluttet. Har ingen problemer med å takle en negativ slutt på BioWares premisser, men når alle valgene du har tatt underveis - alt fra å velge hvem på laget som må dø i ME1, utrydde en hel rase, avgjøre fremtiden for Rachni osv osv - så klarer de å lage en ending som ignorerer ALT du har gjort. Følte meg helt tom når rulleteksten kom, hadde ingen av de vanskelige valgene jeg hadde tatt noen betydning når alt kommer til alt? ...really?