Spesiell boligannonse?

Medlem
28. okt. 2011
Innlegg
17
Er ikke dette litt spesielt å legge ut i en boligannonse?

87_645519006.jpg


http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=75241587
 
  • Liker
Reaksjoner: bjorngb
Er vel praktisk for tyvene å bli informert om hvor det befinner seg ur til en verdi av sikkert tett oppunder millionen?

Artig grep, men hadde det vært mine ur hadde jeg vært tilbakeholden.
 
Mmmm. Et stemningsbilde.
Dette har blitt veldig populært blant meglerne.
Litt lettere kunstneriske (og ubrukelige) bilder.
Gjerne med noen sofaputer i årets farger, klesplaggene til avkommet, duftlys, etc.
Med andre ord, ting jeg driter i når jeg kikker på boligannonser.

De viktige tingene i livet er jo f.eks. hvor kjøleskapet er plassert i forhold til tv'en.
Hvor kan mannestæsjet mitt lagres utenfor rekkevidde fra kone og barn, muligheter for mancave, osv.

Kanskje det går an å legge inn et forbehold om at klokkene følger leiligheten?;)
 
  • Liker
Reaksjoner: LarsOlav og Gubben11
Klokkesamlingen utgjør mer enn 1/3 av verdien på boligen - da er det ikke tvil om hva som prioriteres.

Denne samleren er jeg ganske sikker på jeg har møtt på tidligere:)
 
Jøje meg - Jeg er selv eiendomsmegler og har lite til overs for stemningsbilder - unngår det med mindre selger insisterer (og det er det svært sjeldent at de gjør).
Lurer på hva forsikringsselskapet sier dersom noen blir langfingra på visning her...
Og - er dette et godt grep for å dra prisen på leiligheten opp dersom det kun blir en budgiver? Folk vil jo tenke - "Nei, her har selger klokker til rundt en mill liggende, han har nok penger. Hvorfor skal jeg by noe mer når jeg er eneste budgiver?"
 
Vet hvem det er utifra samlingen ja..
Og sikkerheten er bra, han bruker jo ikke klokkene sine.. De ligger i bankboks hele tiden de:)
 
Jøje meg - Jeg er selv eiendomsmegler og har lite til overs for stemningsbilder - unngår det med mindre selger insisterer (og det er det svært sjeldent at de gjør).
Lurer på hva forsikringsselskapet sier dersom noen blir langfingra på visning her...
Og - er dette et godt grep for å dra prisen på leiligheten opp dersom det kun blir en budgiver? Folk vil jo tenke - "Nei, her har selger klokker til rundt en mill liggende, han har nok penger. Hvorfor skal jeg by noe mer når jeg er eneste budgiver?"

Takk! Jeg får kreft av stemningsbilder
 
  • Liker
Reaksjoner: siggen69
Må tydeligvis en tur til optikeren, for jeg kan ikke se at denne samlingen skal ha en verdi på tett oppunder 1 mill NOK. Men den inneholder mye fint. Ser allikevel ikke hva hensikten med et slikt bilde skal være.
image.jpeg

AP 153/400 - ca. 130k?
IWC Portuguese helgull - ca. 120k?
Panerai - 60k?
Tag Heuer - 50k?
LLD - 15k
LLD yg - 40k?
Nomos - 25k?
JLC Reverso - 40k?
Omega Speedy Alaska - 45k?
Omega Speedy - 25k?
Rolex Sub Kermit - 70k?
Rolex SeaDweller - 55k?

Kanskje ikke en mill, men hadde nok sopet inn 600k for dette. Eller er jeg heeelt borti staur og vegg?