Solgt Spesialtilbud på Everest til TS-medlemmer.

Medlem
3. april 2011
Innlegg
6.189
Sted
New Jersey, USA
Det kommer fortsatt inn bestillinger, og jeg har utvidet Bestillingsfristen frem til neste fredag kveld (4. september). Leveringstidspunket opprettholdes.


Om du ikke har sett nærmere på den nye serien med både skinn- og gummiremmer fra everestbands.com så er det nå tid for å gjøre nettopp det. Den nye serien har fått mer enn hederlig omtale hos Hodinkee og andre kjente klokkesider på nettet. Sjekk gjerne også #everestbands og #everestband på Instagram.

TS-medlemmer har nå en enestående mulighet for et godkjøp. Dette er i utgangspunktet en engangsavtale og rabatten vi oppnår er avhengig av at det samlet sett bestilles 10 remmer eller mer. Det er allerede flere som har meldt sin interesse, så det er godt som sikkert at dette blir noe av.

Tilbudet er som følger:
Veiledende pris oppgitt fra Everestbands - 5%. Levert i din postkasse (**). Du sparer dermed både frakt fra USA (flere hundrelapper med DHL/UPS) og, ikke minst, de 25% mva (*) som du ellers måtte betalt ved egen innførsel. Altså +/- 30% rabatt i forhold til ordinært kjøp.

For at dette skal kunne gjennomføres på en enklest mulig måte har jeg satt opp følgende "kjøreplan".

1. Du går selv inn på www.everestbands.com og finner den remmen du ønsker.

2. Eventuelle tekniske spørsmål rettes direkte til Everestbands.

3. Du sender deretter en DM (bestilling) til meg med varenummer og beskrivelse av remmen. F.eks sort kroko med buet ende til Sub C. Sjekk nøye at den remmen du bestiller er beregnet for nettopp din klokke. Edit: Finn remmen du ønsker og send meg linken (URL) på DM. Da kan du glemme alt om varenummer og beskrivelse.

4. Så snart jeg har mottatt 10 bestillinger sender jeg deg en bekreftelse med betalingsinformasjon.
Edit: Betalingsinformasjon sendes etter at bestillingsfristen er ute den 1. September. Det er ingen begrensninger i antall remmer vi bestiller, så det er bare å bestille.

5. Bestilling må gjøres innen 1. september.

6. Betaling innen 7. september.

7. Remmen(e) sendes deg pr brevpost (**) fra norsk adresse den 18. eller 19. september.

Send meg gjerne en DM for spørsmål om gjennomføring av handelen om noe av dette er uforståelig eller uklart.

NB: For de av dere som ikke kjenner meg, så kan dere finne referanser i good-guy-tråden.


* Remmene innføres til Norge på lovlig vis.
** Avtalen inkluderer porto for brevpost. Om du ønsker sporbar levering over natt, forsikring etc så kan dette selvsagt ordnes, for din regning. Salget er altså FOB, men inkludert brevpost. Ansvaret overdras kjøper etter levering til befrakter.
 
Redigert:
Tiden nærmer seg, gutter.

Det har kommet for øret at Everest er trege med å svare på spørsmål om dagen. Nøl ikke med å sende spørsmålene via meg.
 
På grunn av amerikanernes storslåtte feiring av Labor Day har vi nå fått utsatt fristen ytterligere. Er du fortsatt i tenkeboksen så gjelder det å komme seg ut av denne i løpet mandag 7. september.

Betalingsinformasjon sendes til de som har bestilt remmer i løpet av onsdag. Remmene ankommer ca halvannen uke etter dette.
 
  • Liker
Reaksjoner: c--f