Speilbilde

Hva med å ta to ett bilde av forside og ett av bakside. Vips og swosj i Photoshop og du har gjort alt på tre minutter:)

- Jeg siterer igjen Rema 1000. Det enkle er ofte det beste:)

#likte_forsøket_ditt. Det er gøy eksperimentere litt også..

-1, halve gleden for Celter ved å få til dette bildet perfekt vil være å vite at det ble gjort "skikkelig".

Antar jeg, jeg klarer ikke å få noe som helst i fokus om det så stod om livet.

PS! Nydelig bilde, gleder meg til neste versjon :)

Celter. Du er veldig inne på noe. Ønsker du hvit bakgrunn tar du ett bilde med lang lukkertid så bakgrunnen blir utbrent:)

Høyere blendertall gjør det enklere med mer i fokus.

Keep em Coming!

vannvittig fint bilde, utrolig morro at noen tar seg tid til å gjøre seg såpass flid med et bilde og dele med oss andre:) meget vellykket i mine øyne.

Celter. Du er veldig inne på noe. Ønsker du hvit bakgrunn tar du ett bilde med lang lukkertid så bakgrunnen blir utbrent:)

Høyere blendertall gjør det enklere med mer i fokus.

Keep em Coming!

Med focusstacking er han nok hinsides høy blender

Helt klart et veldig kult konsept. Jeg har bare ett problem og det rett og slett blir for "rotete" for min egen del. Jeg blir sittende og switche mellom baksiden og forsiden hele tiden, noe som gjør at jeg ikke klarer å fokusere på bildet som en helhet..

Bare mine 11.3 øre :)

Jeg takker for konstruktiv tilbakemelding. Her er en annen klokke som fortjente å få vise begge sidene:

GO_speilet-1.jpg

Dette er bra saker. Mer enn jeg noen gang kan drømme om å få til.:D
Keep'em coming.:cool:

Utrolig pent! Jeg likte at jeg kunne se begge deler. Baksiden fortjener å bli vist frem! ;)

Nydelig klokke også!