...
Når jeg nå avslører at jeg ikke engang har på meg kvalmende fransk parfyme i sengen, antar jeg at min status vil bli tilsvarende hos alle de kvinnelige leserne her inne.
...
Med det ble hun sikret sexgudinnestatus... Når jeg nå avslører at jeg ikke engang har på meg kvalmende fransk parfyme i sengen, antar jeg at min status vil bli tilsvarende hos alle de kvinnelige leserne her inne.
Har alltid et ur på armen. Eneste untak er når jeg skifter klokke eller skal gjennom sikkerhetskontroll.
Om/når jeg våkner midt på natten/dagen så er det greit å ha en klokke på armen, istede for å finne mobilen som ligger på gulvet.
I dusjen? jo, klokkene må jo vaskes.
Føler meg retard uten en klokke på armen. Er som å være i solen uten solbriller.
Marilyn Monroe ble engang spurt hva hun hadde på seg i sengen, og svarte "Nothing but Chanel no. 5". Med det ble hun sikret sexgudinnestatus blant en generasjon menn hvis koner hadde på seg mer klær om natten enn om dagen. Når jeg nå avslører at jeg ikke engang har på meg kvalmende fransk parfyme i sengen, antar jeg at min status vil bli tilsvarende hos alle de kvinnelige leserne her inne.
Hopalong, hvor mange kvinnelige lesere tror du det er her inne???
Her har tidssonen en forebyggende jobb å gjøre, få opp kvinneandelen som jeg idag tipper ligger på ca 0,1% eller er det 0%?
Da tenker jeg det hadde kommet endel flere til neste GTG![]()
Her har tidssonen en forebyggende jobb å gjøre, få opp kvinneandelen som jeg idag tipper ligger på ca 0,1% eller er det 0%?
Da tenker jeg det hadde kommet endel flere til neste GTG![]()
BTT: Jeg er litt overrasket over at så mange dusjer med klokke på. Jeg er ikke redd for å bruke urene mine, men varmt vann og såpe er ingen god venn av gummipakninger. Selv om de stort sett vil tåle det, er det veldig kjipt den dagen de plutselig ikke er helt vanntette.
+1
...Kan være behov for å klokke enkelte ting i sengen også?![]()
Det er ikke like morsomt som Førstemannferdig-leken![]()