Sort, grønn, keramisk eller stål? Innspill, takk :)

Litt urettferdig at det bare postes bilder av Hulken her ;)

dced2d93.jpg

Synes den grønne er helt gyselig.

Ikke for å være stygg eller noe, men synes rett og slett den ser helt forferdelig ut. Sitter og ser på United kamp og den ligner på keeperdrakten til Lindegaard, det var en digresjon. :)

Svart vil aldri gå av moten, gå for en svart om du skal velge en klokke:)

Gammelt svart spikerstål er tingen!

Har tafsa litt på "skomannen" sin, og den falt ikke i smak. Jeg liker grønt, men ikke denne grønnfargen. For meg blir det bare feil.

Jeg liker Hulken veldig godt, men den er jo en god del mer jålete enn LN'en. Så om du skal ha den til alt stemmer jeg svart. Hulken passer bla desverre ikke så godt til mørk dress IMHO! Men jeg må si den ga et veldig godt inntrykk på armen da jeg prøvde den. Så for all del, suksess uansett hvem du velger. Skal du ha gammel type går stemmen til en 14060 med lugholes.

Artig med litt engasjement, så takk :)
Skal se på Hulken i nærmeste fremtid. Lurer litt på om maxikassen blir for "square" for meg. På noen bilder er den det, på andre ikke. Vi får se. Dette er uansett ikke en beslutning jeg må ta i det nærmeste. Mitt første år på TS lærte meg at det kan være greit å stagge impulsiviteten innimellom :)

Skjønner ikke at dette skal være så vanskelig...:confused:

Først kjøper du sort 16610. Deretter grønn 16610. Så en keramisk eller to.;):cool:

Er det ikke noen på Vestlandet nær Bergen som kan forbarme seg og komme på GTG da? :D Ville gjerne sett Hulken live, ja. Kan selvsagt tusle på Bjerke en tur, men er ikke så glad i følelsen av å vindusshoppe ;)

Jeg var på Bjerke i Bergen rett før jul og prøvde en "haug" med Rolexer bl.a. Hulken. Den er virkelig flott.

Om du bør velge den eller en av de andre vil jeg ikke mene noe om, men jeg ville tatt meg en tur innom Bjerke og prøvd den ihvertfall.