Skal ikke kødde med noen kajakkentusiaster på sjøen i sommer ser jeg...Kreativ haglemount
![]()
Anbefales varmt på Isofrane. Det er en særs behagelig kombo.
Skal ikke kødde med noen kajakkentusiaster på sjøen i sommer ser jeg...Kreativ haglemount
![]()
Hvor har du fått tak i den gummireimen? Jeg har bestillt noen slike, som ser tilssynelatene like ut, men som må kuttes til for å passe på..?
Noen tips til hvor en bør handle isofrane @Skogsmatrosen ?Anbefales varmt på Isofrane. Det er en særs behagelig kombo.
Jeg har handlet med hell fra WatchObsession, og de har en upåklagelig kundeservice. Så slår et slag for de.Noen tips til hvor en bør handle isofrane @Skogsmatrosen ?
Prøv en kanvas-reim, da har du det du trenger. Tåler vann, og blir ikke klam.Vis vedlegg 5018
@Thomas84 kan jeg spørre hvor du får tak i kanvas? Herlig utseende på både reim og klokke!
@Olando lager fete og billige canvas straps - Anbefales på det varmeste. Jeg fikk tak i et Rokkeskinn og sendte det til ham, laget noen vanvittig fine reimer til Panerai 26mm og noen 20mm. Har en gønn canvas han lagde til PAM 372 - outstanding.Husker ikke helt hvor denne kommer fra, muligens drunkartstraps. Kanskje @Olando kan være behjelpelig?