Sommeruret 2016

SW3KSFB.jpg
 
Det blir 2 stk denne sommeren faktisk. 2 helt nye og for meg veldig uvante varianter da jeg stort sett kun har hatt ur med hvit, sort eller sølvfargede skiver. Samt synes jeg det er moro at begge er fra Seiko og relativt billige. Tror disse vil ha smil pr. krone faktor:D

1slixh.jpg

seikopadi2.JPG
 
Den nederste PADI er überflott. :)

Men apropos "denne sommeren faktisk"; blir ikke PADI utgitt til høsten?
 
@Loevhagen Vi trøndere har et litt løst forhold til ordet sommer. Fikk ikke helt med meg når Optura skulle levere disse, men den er iallefall i bestilling:) Så da satser vi uansett på at den kan lyse opp høstkveldene etterhvert:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Jeg har jo bare denne og en Damasko DA47, så jeg kan jo ikke definere klokkene mine i forhold til de fire årstider. Men dette er en bra beater som tåler det meste. Faktisk er den vanntett til 500 meter, og det må jo være ca. 495 meter dypere enn det jeg noensinne har vært, så litt å gå på altså.

 
Sommerklokka må tåle et bad og det bør denne CW'n tåle. Fått på mesh også så da blir det sommer:)
20160617_124937.jpg


Jeg klarer likevel ikke helt å bestemme meg. Beholde denne rimelige og tross alt ganske fine klokka eller skaffe meg en Seamastero_O Eller kanskje begge deler:)
 
Sommerklokka må tåle et bad og det bør denne CW'n tåle. Fått på mesh også så da blir det sommer:)
Vis vedlegg 8865

Jeg klarer likevel ikke helt å bestemme meg. Beholde denne rimelige og tross alt ganske fine klokka eller skaffe meg en Seamastero_O Eller kanskje begge deler:)
Seamaster med bølgeskiver kanskje litt overkill siden denne og har der...

Fint ur.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban