Sommerklokken

Noen som har tips til et godt bruktkjøp i sommerbeaterkategorien til under 1000kr?

Her har jeg bestilt hvit NATO og grønn bezel-insert til den perfekte sommerbeateren skx007, og så må den innn på service. Ser den neppe igjen før sommeren stort sett er over, så jeg trenger noe annet i sommer. Gidder (/kan) ikke legge penger i dette nå.

Tror det blir en Sinn UX på meg til sommeren :cool:

Sendt mail til Sinn å spurt om å få den custom etter egne specs (Fully Tegimented, AR-coating kun på insiden av glasset, blå lume istede for grønn lume)...

Vi får se hva de sier. Er ikke vanskelig, tar lett en helt standard om de sier nei :)

Fikk svar fra Sinn idag. Var ingen problem å få den Tegimentert (<-- Nytt norsk ord?), men baklokket kunne ikke få denne behandlingen pga termokompensasjonen/stempelet.

Ellers gikk det greit med kun ar-coating på innsiden av glasset. Det som var forventet, og som ikke gikk greit var å få den blå lumen. Derimot kunne Sinn fortelle meg at den blå lumen skal erstatte den grønne på alle modellene deres, men ikke før i slutten av 2013!

Ja, jeg bestilte selvsagt klokken med en gang. Men den måtte produseres og testes først da det blir en litt custom variant. 8 ukers leveringstid.

Ja, jeg bestilte selvsagt klokken med en gang. Men den måtte produseres og testes først da det blir en litt custom variant. 8 ukers leveringstid.

Lov å spørre om hva du må ut med? Et annet spørsmål om UX`en også; I en review av skriver du om sekundviserens flotte gange gjennom oljen den er fyllt med. Kan du beskrive det litt nærmere? Den er flott altså, meget flott, spes U212 som du sa.

Lov å spørre om hva du må ut med? Et annet spørsmål om UX`en også; I en review av skriver du om sekundviserens flotte gange gjennom oljen den er fyllt med. Kan du beskrive det litt nærmere? Den er flott altså, meget flott, spes U212 som du sa.

Jeg må ut med ca tretten lapper inkludert norsk mva.

Søk på "ux bounce" på google. Første treff vil være en youtube video.

Tror nesten jeg hadde ventet et år for å få den med blå lume. :p Den er den grønne^8.

Må si at jeg får mer og mer lyst på en sinn klokke...Dette var et merke som for meg var ukjent før jeg ble medlem her på TS for en liten stund tilbake! Bare sier hvilket herlig forum dette er!! :D

Dang, Mogens lanserer årets sommerklokke! Den som hadde 195K liggende ;)

IMG_2400.jpg