Dette blir nok default sommerklokke i år, perfekt til båt og bading. :)
Yallaboy Medlem 22. nov. 2012 Innlegg 1.618 Sted Fredrikstad 15. juni 2013 #16 Dette blir nok default sommerklokke i år, perfekt til båt og bading.
Wangensten Medlem 17. sep. 2012 Innlegg 3.912 Sted Oslo 15. juni 2013 #17 Årets sommerklokke er nok Omega Seamaster Selv om den nå har hard konkurranse fra Rolex GMT-Masteren, men når tennis, bading og fyll tar over hverdagen blir det nok Omegaen som får tilbake plassen sin på håndleddet. Blir viktig med farger, vanntett til 300m og en lenke som tåler litt juling
Årets sommerklokke er nok Omega Seamaster Selv om den nå har hard konkurranse fra Rolex GMT-Masteren, men når tennis, bading og fyll tar over hverdagen blir det nok Omegaen som får tilbake plassen sin på håndleddet. Blir viktig med farger, vanntett til 300m og en lenke som tåler litt juling
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 15. juni 2013 #18 Orange er sommerens farge for meg...
lcaustad Medlem 10. okt. 2008 Innlegg 203 Sted Kristiansand 17. juni 2013 #19 Årets sommerklokke Kun en uke igjen på jobb, så er det ferie
Anders Støttemedlem Medlem 18. jan. 2008 Innlegg 4.415 30. juni 2013 #20 Anders skrev: Incoming! Klikk for å utvide... Exp II har vært sommerklokken min et par år nå, perfekt til både strand og fjell De siste dagene har jeg også testet den på blå Eulit perlon. Absolutt et sommerlig alternativ til lenke
Anders skrev: Incoming! Klikk for å utvide... Exp II har vært sommerklokken min et par år nå, perfekt til både strand og fjell De siste dagene har jeg også testet den på blå Eulit perlon. Absolutt et sommerlig alternativ til lenke
Pina Støttemedlem Medlem 6. feb. 2013 Innlegg 232 Sted Oslo 30. juni 2013 #21 Anders skrev: Exp II har vært sommerklokken min et par år nå, perfekt til både strand og fjell De siste dagene har jeg også testet den på blå Eulit perlon. Absolutt et sommerlig alternativ til lenke Klikk for å utvide... Har vært på utkikk etter sort 16570 en stund, men disse bildene gjør at jeg virkelig må vurdere hvit skive seriøst. Utrolig flott sommerkombo!
Anders skrev: Exp II har vært sommerklokken min et par år nå, perfekt til både strand og fjell De siste dagene har jeg også testet den på blå Eulit perlon. Absolutt et sommerlig alternativ til lenke Klikk for å utvide... Har vært på utkikk etter sort 16570 en stund, men disse bildene gjør at jeg virkelig må vurdere hvit skive seriøst. Utrolig flott sommerkombo!