Sommerklokka 2018

Her er sommerklokken!
FC19AC71-A7C0-4C8C-B6FF-8376BCD86428.jpeg
 
Knall!

Sitter denne buet inn mot kassen eller er det en rett avslutning som gir mellomrom? Jeg har funnet ut at jeg liker bedre tanken på gummirem, ender stort sett alltid med lenke uansett klokke

Der er et mellomrom. Klokka ble mye mer sommerslig og sportslig. Perfekt til sommerferie. Opplever Oysterflexen som veldig behagelig. Også kurant med litt mindre vekt til sommerbruk. Men klokka er, uten tvil, penest med lenke!
1FEB9094-C0D7-4394-8129-B826B5881438.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Asahi og svimtapp
image.jpeg
Denne tassen her til 1200kr ble min første sommer klokke. Har ikke merket noe fukt i klokka etter bading flere ganger om dagen. Eneste jeg ikke likte var at jeg fikk ripe i glasset første dagen på hytta under dykking etter bøye kjetting. Så det blir vel å bestille blue domed sapphire glass etter ferien.
Neste år så bare må jeg ha en Doxa får fy f de er tøffe.
 
384B7075-1FE7-4FF9-B8C2-C1EBFB2A08EE.jpeg

For min del så har det vært stor rokkering i boksen denne sommeren. Den klokka som jeg har hatt i tankene hele våren er denne, en Breitling Avenger GMT ii. Bærekomforten på denne er helt fantastisk, og med en kremaktig skive og matt bezel, så ble det en innertier for meg. :)
 
Hmm.. Begynner å sterkt vurdere en av de nye Aqua Terra'ene. Fikk prøvd en på hånda i Helsinki og den var jo intet mindre enn "smashing" live! Sommerlig og fin var den også :) Alternativet må være en Yacht Master med blå skive. Så om noen sitter på en av de nevnte klokkene og kunne tenkt seg en IWC Portofino helgull, let's make a deal! ;)

se_at_gents_imgteasernew_large.jpg

Sommeren kom meg litt i forskudd, men skitt au ;)

DSC_0887-01.jpeg


102086_85f65f578b140ba50422ecea6d4326b9.jpeg


DSC_0898-01.jpeg
 
Redigert: