Lekkert. Gratulerer så mye :D
Bromle Støttemedlem Medlem 16. mai 2011 Innlegg 3.992 Sted Hardanger 13. juni 2013 #46 Lekkert. Gratulerer så mye
Wangensten Medlem 17. sep. 2012 Innlegg 3.912 Sted Oslo 13. juni 2013 #47 Takk alle sammen Greg skrev: Den er nydelig. Kanskje det peneste sportsur fra produsenten det der. Gratulerer Klikk for å utvide... Sier meg ikke uenig i det @Greg Er fremdeles veldig fornøyd. Willy Wonka skrev: Gratulerer med flott klokke Klikk for å utvide... Takk. jacek skrev: Gratulerer.. Det er faktisk min favorit Rolex.. Klikk for å utvide... Takk @jacek Er kanskje min også MINUTE_REPEATER skrev: Grattis! Godt og ha deg tilbake i RolexKlanen Klikk for å utvide... Takk @MINUTE_REPEATER Godt å være tilbake, trodde det skulle ta lenger tid, men har man først prøvd det blir man bare dratt tilbake. Hansaeng skrev: Gratulerer! En av mine absolutte favoritter Klikk for å utvide... Takk, hyggelig å høre. john skrev: GMTen er veldig frisk og sommerlig med de polerte midtleddene. Kult valg! Klikk for å utvide... Takk, sitter å tenker det samme Bromle skrev: Lekkert. Gratulerer så mye Klikk for å utvide... Tusen takk @Bromle Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Takk alle sammen Greg skrev: Den er nydelig. Kanskje det peneste sportsur fra produsenten det der. Gratulerer Klikk for å utvide... Sier meg ikke uenig i det @Greg Er fremdeles veldig fornøyd. Willy Wonka skrev: Gratulerer med flott klokke Klikk for å utvide... Takk. jacek skrev: Gratulerer.. Det er faktisk min favorit Rolex.. Klikk for å utvide... Takk @jacek Er kanskje min også MINUTE_REPEATER skrev: Grattis! Godt og ha deg tilbake i RolexKlanen Klikk for å utvide... Takk @MINUTE_REPEATER Godt å være tilbake, trodde det skulle ta lenger tid, men har man først prøvd det blir man bare dratt tilbake. Hansaeng skrev: Gratulerer! En av mine absolutte favoritter Klikk for å utvide... Takk, hyggelig å høre. john skrev: GMTen er veldig frisk og sommerlig med de polerte midtleddene. Kult valg! Klikk for å utvide... Takk, sitter å tenker det samme Bromle skrev: Lekkert. Gratulerer så mye Klikk for å utvide... Tusen takk @Bromle
rambutan Medlem 6. nov. 2011 Innlegg 2.111 13. juni 2013 #48 Gratulerer så mye, en riktig sommerbeater det der.
Swiss Made Medlem 8. aug. 2011 Innlegg 51 Sted Kristiansund 15. juni 2013 #49 Gratulerer med flott Rolex!
Jon Ali Medlem 4. aug. 2011 Innlegg 1.636 Sted Kristiansand 16. juni 2013 #50 Gratulerer med GMT B&B (Black and blue).