Sommer/jobb/beater klokka er her :)

Kaj

Medlem
25. sep. 2013
Innlegg
24
Da blei det blått på meg i sommer også, kjøpte denne egentlig for å bruke på jobb og som en beater, og den kommer til å få mye armtid, veldig behagelig og virker veldig solid.
Så det blir nok mitt førstevalg i sommer :)





Helson


SD40 Blå.






Har veldig sansen for den børsta finishen, og lenka med alle vinklene er fantastisk når lyset reflekterer, veldig fornøyd.






Takk for titten :)
 
Den der var ikke dum! Lekker blåfarge også! Den lenka er ganske magisk, hvertfall mtp pris! Det er nok grunnen til at jeg også valgte nettopp en slik klokke. Dessverre får jeg aldri brukt den, da dama har lagt beslag på den etter jeg monterte natoreim. Kos deg med den, jeg er sikker på at du vil bli fornøyd:)
 
Gratulerer med kul sommerklokke! Ble såpass inspirert av den blåfargen at jeg vurderer en selv :)

Hvor lang var levering/ventetiden fra bestilling?
 
Den der var ikke dum! Lekker blåfarge også! Den lenka er ganske magisk, hvertfall mtp pris! Det er nok grunnen til at jeg også valgte nettopp en slik klokke. Dessverre får jeg aldri brukt den, da dama har lagt beslag på den etter jeg monterte natoreim. Kos deg med den, jeg er sikker på at du vil bli fornøyd:)

Ja, jeg er veldig fornøyd med den, å til prisen kan jeg ikke skjønne att man kan få så mye bedre kvalitet, nesten så jeg vurderer å bruke skx009'en på jobb i stede, så denne slipper å bli missbrukt, selvom det var det jeg hovedsakelig kjøpte den for :p Men jeg trur også denne vil "kle" litt riper og hakk, den skriker jo toolwatch lang vei :)




Gratulerer med kul sommerklokke! Ble såpass inspirert av den blåfargen at jeg vurderer en selv :)

Hvor lang var levering/ventetiden fra bestilling?

Takk for det, liker blåfargen veldig godt, litt redd den skulle bli for lys, men den er helt perfekt spør du meg, så nå er jeg glad den svarte var utsolgt, faktisk.


Det tok nøyaktig 1 uke fra bestilling til den var på døra, slettes ikke ille :)