GROMT! Alle bør ha en primero i samlingen:cool:
MINUTE_REPEATER Medlem 26. sep. 2010 Innlegg 5.302 Sted Asker 17. aug. 2012 #16 GROMT! Alle bør ha en primero i samlingen
OsloLosen Støttemedlem Medlem 12. jan. 2011 Innlegg 826 Sted Oslo 17. aug. 2012 #19 Gratulerer med nytt
hanse Medlem 27. nov. 2009 Innlegg 1.082 Sted Stavanger 17. aug. 2012 #20 adamskater skrev: Skal du først sprekke og sette stopper før avholdsomheten så gjør du det som voldsomheten selv - Grattis!! Klikk for å utvide... Mest spennende nå er hvor lang tid det tar før kona legger merke til "voldsomheten"
adamskater skrev: Skal du først sprekke og sette stopper før avholdsomheten så gjør du det som voldsomheten selv - Grattis!! Klikk for å utvide... Mest spennende nå er hvor lang tid det tar før kona legger merke til "voldsomheten"
Jon Ali Medlem 4. aug. 2011 Innlegg 1.636 Sted Kristiansand 17. aug. 2012 #21 Gratulerer, den var kjempetøff. El Primero er et klassisk urverk. Klokken er noe av det peneste jeg har sett fra Natafperioden. Pen skive med nydelige arabiske tall og pene subdials. Jeg likte denne kjempegodt.
Gratulerer, den var kjempetøff. El Primero er et klassisk urverk. Klokken er noe av det peneste jeg har sett fra Natafperioden. Pen skive med nydelige arabiske tall og pene subdials. Jeg likte denne kjempegodt.
Timekeeper Medlem 30. mars 2011 Innlegg 3.526 Sted Oslo 17. aug. 2012 #22 Nok en drøy utboksing i dag med denne Zenithen. Robust og tøff, skikkelig kul. Bare å gratulerer i misunnelse!
Nok en drøy utboksing i dag med denne Zenithen. Robust og tøff, skikkelig kul. Bare å gratulerer i misunnelse!
tudor Medlem 27. jan. 2011 Innlegg 1.922 Sted Trondheim 18. aug. 2012 #23 Den var flott. Gratulerer så mye.
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 20. aug. 2012 #25 Knalltøft! Jeg husker godt epoken og mye av det rare som kom fra den kanten i de dager, dette uret er derimot meget vellykket. Gratulerer
Knalltøft! Jeg husker godt epoken og mye av det rare som kom fra den kanten i de dager, dette uret er derimot meget vellykket. Gratulerer